ماشین های ظرفشویی صنعتی نسل جدید

سهولت استفاده ، همیشه در پس ذهن برای به دست آوردن حداکثر کامیابی قرار دارد. مدیران رستوران های صنعتی به دنبال ماشین ظرفشویی صنعتی مناسبی هستند که حداکثر کارایی را در زمینه کاری آنها ارائه می نماید. به عنوان مثال، ماشین های ظرفشویی صنعتی نسل جدید با تازه ترین تکنولوژی ها ، برای سرعت بخشیدن به تمیز کردن ظروف کثیف با استفاده از منابع و مواد اولیه کم‌تر نسبت به مدل های قبلی ارائه شده اند.

در ماشین های ظرفشویی صنعتی جدید هدف اصلی این است که، حداکثر ظروف به طور اتوماتیک شسته شوند و ظروف تمیز در کمترین زمان ممکن در دسترس قرار بگیرند. جهت شناخت هرچه بهتر ماشین ظرفشویی صنعتی نسل جدید با این مطلب از آشپزخانه تهران همراه باشید.

ماشین-ظرفشویی-نسل-جدید

 

در ماشین های ظرفشویی صنعتی جدید مبحث اندازه مطرح نیست!

در خرید هیچ ماشین ظرفشویی صنعتی جدیدی مبحث اندازه مناسب مطرح نیست. به عنوان مثال لیوان ها و جام های مخصوص باید داخل ماشین های ظرفشویی لیوان شور شسته شوند؛ که این کار مشکل شکستن و آسیب دیدن آنها را تا حد بسیار چشمگیری کاهش می دهد. همچنین پمپ های شستشوی سنگین نیز در ماشین های ظرفشویی نسل جدید وجود دارد. این نوع ماشین ها دارای پمپ های شستشوی سنگین برای تمیز کردن قابلمه ها و دیگ های بسیار آلوده هستند. بر همین اساس قرار گرفتن این دست ظروف داخل این دست ماشین ها چندان هم سخت نخواهد بود.

این نوع ماشین ظرفشویی صنعتی برای تهیه کنندگان و تولید کنندگان مواد غذایی مفید است، چرا که در این کسب و کار ها اصلاً از کارد و چنگال استفاده نمی شود، اما وجود یک کوه ظرف بزرگ برای شستن همیشه معضل محسوب می شود. بنابراین اگر قصد راه اندازی این نوع کسب و کارها را دارید به سراغ خرید ماشین های ظرفشویی نسل جدید بروید. این دست ماشین های ظرفشویی بزرگتر هستند و می توانند بارهای سنگین را تحمل کنند تا ظرف های بیشتری در زمان کمتری شسته شوند.

 

بررسی مبحث دما آب در ماشین ظرفشویی صنعتی جدید

شما دو گزینه برای انتخاب یک ماشین ظرفشویی صنعتی جدید دارید: دمای بالا و دمای پایین.

هر دو نوع از این ماشین های ظرفشویی از مواد شوینده و شستشوی معمول برای تمیز کردن استفاده می کنند. تنها تفاوت آن ها در چگونگی پاکسازی ظروف شماست. یک دستگاه با دمای بالا، ظروف را با حرارت ضدعفونی می کند. در حالی که چرخه تا ۱۸۰ درجه می رود، شست و شوی از ۱۵۰ تا ۱۶۰ درجه فارنهایت انجام می پذیرد. به طور کلی، یک ماشین ظرفشویی با دمای بالا باید به دمای شستشوی ۱۸۰ درجه برسد، تا از درجه حرارت بالایی برخوردار باشد و مورد تایید واقع شود.

یک ماشین ظرفشویی بزرگ با توجه به قدرتی که برای گرم کردن آب لازم دارد، از انرژی بیشتری استفاده می‌کند. این ماشین ها همچنین دارای یک ویژگی جدید هستند که سریعاً ظرف هایی را که تازه چرخه شستشو را طی کرده اند، خشک می کنند. علاوه بر این، آنها مجبور به استفاده از محلول ضد عفونی نیستند که باید از دمای پایین استفاده کنند. آب گرم شده به اندازه کافی گرم است تا به درستی ظرف ها را تمیز و ضدعفونی کند.

ماشین-ظرفشویی-نسل-جدید-آشپزخانه-تهران

 

دمای پایین در ماشین های ظرفشویی صنعتی

این واحدها برخلاف شستشوی زیاد ، از مواد شیمیایی ضد عفونی کننده برای تمیز کردن ظروف استفاده می کنند. به دلیل عدم وجود آب گرم ، این واحدها بخار و گرمای بسیار کمی نسبت به ماشین های ظرفشویی با درجه حرارت بالاتر ایجاد می کنند.

این یک مزیت برای بسیاری از مشاغل است؛ زیرا به مشارکت در یک محیط کار ایمن کمک می کند. از آنجا که یک ماشین ظرفشویی کم دما به نوعی ماده تمیز کننده نیاز دارد، مهم است که بدانید واحدهای شما از چه نوع مواد شیمیایی استفاده می کنند. ماشین های ظرفشویی جدید صنعتی می‌توانند از مواد شوینده مایع یا پودر استفاده کنند.

 

سرعت ماشین های ظرفشویی صنعتی جدید

آشپزخانه‌ های رستوران ها، هتل ها و کسب و کارهای مشابه با توجه به سرعت و وسعت خود می‌توانند از ماشین های ظرفشویی مناسب استفاده کنند. موضوعی که در مورد ماشین های ظرفشویی صنعتی جدید صدق می کند. البته این ارتباط نزدیکی با ظرفیت ماشین ظرفشویی دارد، چون نیاز به چرخه‌ های بیشتر را با افزایش تعداد ظروف که می‌توانید در یک بار جا دهید، کاهش خواهید داد.

با این وجود ، قرار دادن تمام ظروف در یک ماشین، راه حل هوشمندانه ای محسوب نمی شود. در عوض ، سرعت چرخه را نیز در نظر بگیرید ، زیرا برای اطمینان از گردش پایدار تمیز شدن ظروف در ماشین های ظرفشویی صنعتی نسل جدید مهم تر است.

ممکن است به نظر برسد که اختلاف یک یا دو دقیقه بین مدلر‌های مختلف اهمیت چندانی ندارد، و برای بیشتر کسب و کارها این موضوع چندان مهم نیست. بنابراین از مدت ‌زمان چرخه شستشو هر مدل که مد نظر دارید آگاه باشید.

ماشین-ظرفشویی-نسل-جدید-آشپزخانه-تهران-tehrankitchen.com

 

بررسی هزینه در ماشین های ظرفشویی جدید

باید هزینه‌ های جاری ماشین ‌های ظرفشویی را به طور کلی قبل از خرید مد نظر قرار دهید. هزینه‌ های جاری با افزایش اندازه و ظرفیت بیشتر می شود. به دلیل مزایای مختلفی که ماشین های ظرفشویی نسل جدید ارائه می دهند، باید مناسبترین آنها را انتخاب کنید؛ نه گرانترین آنها را! این مقوله مانند مبحث در نظر گرفتن اندازه این نوع ماشین ها هستند.

ماشین ‌های ظرفشویی درجه‌ حرارت بالا دارای هزینه بیشتر هستند و هزینه ‌های جاری را به خاطر مقدار انرژی مورد نیاز افزایش می دهند. در عین حال با وجود ماشین ‌های کم دما، شما باید به طور مرتب مواد شیمیایی خریداری کنید. اگر یک ماشین ظرفشویی ارزان ‌تر باشد، و تقاضا بالاتر از ظرفیت آن باشد ممکن است روند انجام کار مختل شود. بنابراین کیفیت و کارایی را باید همواره مد نظر قرار دهید.

تمیز کردن ماشین ظرفشویی باعث افزایش طول عمر آن می‌شود و در نتیجه هزینه‌های تعمیراتی کاهش پیدا می‌کنند.

جمع بندی نهایی مطلب

اگر رستوران و دیگر فضای کسب و کار مشابه شما آنقدر شلوغ نیست که لازم نباشد منتظر خشک شدن ظروف باشید، و در صورت محدود بودن قابلیت های سرمایه گذاری اولیه، ماشین های ظرفشویی با درجه حرارت پایین می تواند انتخاب مناسبی در این زمینه باشد. ماشین ظرفشویی صنعتی نسل جدید با کاهش معایب و افزایش مزایا به شما این اجازه را می دهند تا قابلیت های بیشتر و مکانیزم های کنترل شده ای را در اختیار بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ