توصیه های مهم قبل از خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی اولین و مهمترین انتخابی است، که در آشپزخانه صنعتی باید در مورد آن فکر کنید. تقریباً هر کسی که برای لذت بردن از یک وعده غذایی در یک رستوران، یا کافی شاپ با دوستان یا خانواده خود حضور دارد، احتمالاً وقتی غذای خود را داخل یک بشقاب، یا لیوان کثیف مشاهده کند، احساس ناامیدی و عصبانیت خواهد داشت.

شاید به عنوان یک صاحب کسب و کار یا مدیر خدمات، از شرم برخورد با چنین مواردی به خوبی آگاه باشید. موفقیت همه‌ی رستوران ها، هتل ها، و کافه های برجسته ، تعهد خستگی ناپذیر کارکنان آن و وسایل آشپزخانه تمیز است؛ که به خلاقیت و بهره وری یک بیزینس کمک شایانی می کند.

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی یکی از اولین انتخاب هایی است که جای خود را در آشپزخانه های صنعتی امروزی پیدا کرده است. ما این راهنمای فشرده را برای شما تهیه کرده ایم تا بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید کدام ماشین ظرفشویی صنعتی برایتان مناسب تر است.

توصیه-های-قبل-از-خرید-ماشین-ظرشویی

 

چرا باید به فکر خرید ماشین ظرفشویی صنعتی در ازای استخدام کارگر باشیم؟

این اولین سوالی است که ممکن است ذهن هر مدیر و ارائه دهنده خدمات صنعتی در قالب رستوران ها، هتل ها و غیره را قبل از خرید ماشین ظرفشویی به خود مشغول کند. با گذشت سالها، ماشین های ظرفشویی صنعتی برای صنعت مواد غذایی اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند. و بنا به دلایلی ، آنها سریع تر، و اقتصادی تر هستند و کارهای بهتری را در تمیز کردن ظروف بدون پیشامد مشکل خاصی انجام می دهند. مزایای اولیه خرید ماشین ظرفشویی شامل موارد زیر است:

  • صرفه جویی در هزینه های استخدام کارگر جدید جهت شستن ظروف
  • سرعت و سهولت کار
  • فضای ارزشمند و مفیدی را داخل آشپزخانه ایجاد می کندی
  • ظروف، دیگ ها، قابلمه ها و لیوان های شیشه ای را بدون وجود یک لکه تمیز می کنید.
  • شرایط مورد نیاز بهداشتی را رعایت می کنید.
  • کاهش مصرف آب
  • سازگار ماشین های ظرفشویی جدید با محیط زیست
  • کاهش شکستگی های ظروف
  • کاهش افت عملکرد و سرعت

 

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی مناسب چه معیار هایی دارد؟

ماشین ظرفشویی های صنعتی به اشکال و اندازه های مختلفی ارائه می شوند، که همه آنها در خدمت هدف اصلی ارائه ظروف تمیز با حداکثر کارایی هستند. موارد زیر جزء مهم ترین این معیار ها برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی جدید هستند:

 

بررسی ماشین ظرفشویی صنعتی از نظر انطباق با اصول بهداشتی

یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به شستن ظروف، لیوان ها و کارد و چنگال، جابجایی آنها است. جابجایی و انتقال ظروف اغلب هنگام شستن با آب غیر بهداشتی، تمیز کاری و یا عادت‌های خشک کردن نادرست، رخ می‌دهند.

ماشین ظرفشویی صنعتی به عنوان بهترین اقدام پیشگیرانه برای محافظت در برابر چنین پیشامد هایی طراحی شده است. برای ایجاد یکنواختی، استانداردهایی در بازار وجود دارند که برای حصول اطمینان از نیازهای بهداشتی، همه ماشین ظرفشویی های صنعتی برای تامین نیازهای بهداشتی به آنها نیاز دارند.

دمای آب یا استفاده از مواد ضد عفونی کننده، دو گزینه است که با انتخاب آن ها ماشین های ظرفشویی ظروف را ضد عفونی می کنند. ماشین های ظرفشویی صنعتی در فرآیند شستشو از آب گرم استفاده می کنند، و بسته به نوع تولید کننده و مدل متغیرند.

شستشوی ظروف یک گام مهم برای تضمین یکپارچگی شستشو است؛ تا اثبات کند که تمام باکتری‌های ظروف در طی پاک شدن کشته می‌شوند. شما باید در حین خرید ماشین ظرفشویی صنعتی جدید به این دو مورد توجه داشته باشید.

همچنین برای داشتن ظروف تمیز و پاکیزه، تمیز کردن ماشین ظرفشویی نیز اهمیت زیادی دارد.

 

 

بررسی زمان چرخه شستشو در خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

یکی از ویژگی‌ هایی که باید در نظر بگیرید، زمان چرخه شستشو ماشین ظرفشویی ظرفشوییتان است. زمان و ظرفیت چرخه با یکدیگر مرتبط و هماهنگ هستند؛ زیرا سرعت و ظرفیت بیشتر یک ماشین، میزان ظروفی است که می‌توانید تمیز کنید.

یک ماشین ظرفشویی صنعتی می‌تواند ظرف ۱ تا ۲ دقیقه با سرعت حداکثری ظروف را تمیز کند. در حالی که گاهی اوقات ظرفیت ماشین ظرفشویی ارزشمندتر از زمان چرخه آن است، و چند ثانیه اضافی می‌تواند یک آشپزخانه را بسیار شلوغ نمایند. بنابراین ببینید که کدام فاکتور برای شما ارزشمندی بیشتری دارد؟!

 

بررسی سطح آلودگی صوتی در خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

تولید کنندگان ماشین ظرفشویی صنعتی صدای خروجی دستگاه های خود را در دفترچه راهنما منتشر می کنند. این میزان صدا معمولاً در واحد دسی بل (dB) اندازه گیری می شود، تا بدانید ماشین ظرفشویی صنعتی مذکور در هنگام کار چقدر بلند یا چقدر بی سر و صدا است.

اگر نمی خواهید سر و صدای پس زمینه ماشین ظرفشویی را به سر و صدای آشپزخانه در حال کارتان اضافه کنید، بهتر است ماشینی را تهیه کنید که، از سطح آلودگی صوتی کمتری برخوردار است. زیرا این کار می تواند ذهن کارکنان آشپزخانه را منحرف کند و تمرکز آنها را کاهش دهد.

 

بررسی میزان کاربرد انرژی و آب در خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

قبل از خرید ماشین ظرفشویی صنعتی باید آگاه باشید که آنها مقدار زیادی انرژی و آب (به خصوص مدل‌های بزرگ‌تر) مصرف می‌کنند. برای درک بهتر این موضوع و پایین آوردن میزان هزینه با کمک برچسب نمره انرژی می‌توانید بفهمید که هر ماشین ظرفشویی صنعتی اش چه میزان انرژی مصرف می کند.

این برچسب برای محصولات در نظر گرفته شده ‌است تا به مصرف کنندگان کمک کند مدل‌هایی با بهره‌وری انرژی مناسب را انتخاب کنند. همچنین، باید چک کنید که آیا محدودیتی برای تامین برق محیط کاریتان وجود دارد یا خیر؛ تا اطمینان حاصل شود که زیرساخت کافی برای استفاده و خرید ماشین ظرفشویی صنعتی انتخابی را در اختیار دارید.

 

 

بررسی ضمانت یا پشتیبانی پس از فروش

قبل از خرید ماشین ظرفشویی صنعتی ، ضمانت سازنده را درخواست کنید تا از شرایط و ضوابط آنها را برای تعویض قطعات آگاه شوید. در حالی که ماشین های ظرفشویی صنعتی برای مصارف سنگین ساخته شده اند، فرسایش عمومی و موارد مشابه می تواند با گذشت زمان باعث نقص قطعات شود. از سازنده در مورد وجود قطعات یدکی ماشین ظرفشویی صنعتیخود بپرسید تا از پشتیبانی آنها پس از فروش مطلع باشید.

خرید ماشین ظرفشویی صنعتی یک سرمایه گذاری ارزشمند است و به همین جهت باید مطمئن شوید که انتخاب مناسبی را برای نیازهای خود برگزیده اید. این عوامل به شما کمک می کند تا تعیین کنید خرید ماشین ظرفشویی مورد نظر برای برنامه های در نظر گرفته شده تان مناسب است یا خیر.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ