معرفی بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره بازار ایران

باربیکیو چند کاره

این روزها باربیکیوها با توجه به تقاضای بالای‌شان در اشکال و اندازه‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. باربیکیو چندکاره یکی از محبوب‌ترین انواع باربیکیو بازار است که در کنار کباب پز تجهیزاتی مختلفی را برای راحتی کاربر ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد خرید باربیکیو چند کاره را دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما این مطلب را مطالعه کنید. ما در زیر به طور مفصل در مورد باربیکیوهای چندکاره صحبت کرده‌ایم و بهترین مدل‌های موجود از آن در بازار را ارائه داده‌ایم.

منظور از باربیکیو چند کاره چیست؟

باربیکیو چندکاره دستگاهی برای کباب کردن انواع مواد غذایی در فضای آپارتمان یا فضای باز می‌باشد که تجهیزات بیشتری نسبت به باربیکیوهای ساده را ارائه می‌دهد. از جمله تجهیزات اضافی باربیکیوهای چندکاره می‌توان به شعله خوراک پزی، سینک ظرفشویی، سرخ کن، میزکار، قفسه و کابینت و یخچال اشاره کرد.

البته همه‌ی باربیکیوهای چندکاره تمامی این تجهیزات را دارا نیستند. برخی از باربیکیوها فقط مجهز به کباب پز، شعله خوراک پزی و سرخ کن می‌باشند. برخی دیگر مجهزتر بوده و حتی یخچال نیز در آن‌ها تعبیه می‌شود. به طبع هر چه باربیکیو شما مجهزتر باشد، قیمت آن‌ بالاتر خواهد بود. خوشبختانه بابیکیوهای چندکاره پروسه‌ی کباب کردن را راحت‌تر کرده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید در کنار کباب کردن از شعله خوراک‌پزی، سرخ کن یا سینک ظرفشویی نیز استفاده کنید. در ویدیو زیر می‌توانید نمونه‌ای از باربیکیو چند کاره ساخت تهران کیچن را مشاهده می‌کنید.

نمونه پروژه‌ی اجرا شده توسط تیم تهران کیچن

ویژگی‌های باربیکیوهای چند کاره

در بالا در مورد اینکه باربیکیو چند کاره دارای چه تجهیزاتی است صحبت کردیم. در ادامه به طور مفصل‌تر به معرفی ویژگی‌ها و تجهیزات باربیکیوهای چند کاره می‌پردازیم:

۱) کباب پز

کباب پز اصلی‌ترین بخش انواع باربیکیو است که به شما امکان پخت انواع کباب و مواد غذایی را می‌دهد. کباب‌پزها بیشتر در سه نوع گازی، ذغالی و گازی ذغالی ساخته می‌شوند که انتخاب از بین آن‌ها به سلیقه و نیاز خودتان برمی‌گردد. ما در مطلبی جداگانه به بررسی اینکه باربیکیو ذغالی بهتر است یا گازی پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتما مطلب مربوطه را مطالعه نمایید.

۲) شعله خوراک پزی

شعله خوراک‌پزی یکی از مهم‌ترین تجهیزات اضافی در باربیکیو چند کاره است که برای پخت و سرخ کردن انواع گوشت، غذاهای گیاهی یا سرخ کردن سیب‌زمینی یا گرم کردن غذاها در کنار کباب‌ها بکار برده می‌شود. توجه کنید که شعله خوراک‌پزی فقط بر روی باربیکیوهای گازی قابل اعمال است چرا که نیاز به منبع سوخت گاز داریم.

همینطور شما باید بدانید که شعله خوراک‌پزی ویژگی اضافی برای باربیکیوها محسوب می‌شود و شما نباید انتظار اجاق گاز را از آن داشته باشد. معمولا باربیکیوها در یک، دو و بعضا چهار شعله طراحی می‌شوند. مثلا اکثریت انواع باربیکیو گازی تهران کیچن دارای یک عدد شعله اجاق گاز خوراک پزی با رویه شعله آب کروم شده هستند که بوسیله درب تخت استیل پوشیده می‌شوند. به این ترتیب در مواقعی که نیاز به شعله ندارید، به عنوان میز کار می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

با این حال اگر تعداد شعله خوراک‌پزی بیشتری موردنیازتان است، می‌توانید آن را سفارش دهید. شما می‌توانید سفارش ساخت باربیکیو موردنظر خود را با تجهیزات اضافی به تهران کیچن بسپارید. سفارشی‌سازی باعث می‌شود که باربیکیویی متناسب با نیازتان را خریداری نمایید.

۳) سینک ظرفشویی

باربیکیو ظرفشویی دار از جمله باربیکیوهای بسیار محبوب امروزی است که امکان شستشو در کنار کباب کردن را ساده‌تر می‌کند. در حالی که در یک سمت گوشت و سبزیجات خود را کباب می‌کنید، می‌توانید در سمت دیگر دست‌ها یا مواد غذایی خود را بشوئید. سینک ظرفشویی بهترین ویژگی باربیکیوهای چند کاره است زیرا به راحتی می‌توانید به آب و صابون دسترسی درست داشته باشید. به این ترتیب در هر بار کثیف شدن دست‌هایتان به راحتی می‌توانید آن‌ها را بشویید و از انتقال آلودگی به غذا جلوگیری نمایید.

۴) سرخ کن

سرخ کن یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که در اکثر باربیکیوهای چند کاره تعبیه می‌شود. شما با سرخ کن می‌توانید عملیات سرخ کردن مواد غذایی را با سرعت بیشتر و در حرارت معین انجام دهید. به این ترتیب در کنار کباب کردن به راحتی مواد غذایی موردنظرتان را همزمان سرخ خواهید کرد.

۵) میز کار

معمولا در باربیکیوها در قسمت بالای شعله خوراک پزی و سرخ کن درب تخت تعبیه می‌شود که به عنوان میزکار مورداستفاده قرار می‌گیرد. برخی از انواع باربیکیو چند کاره نیز مجهز به میز کنار تاشو هستند.

۶) کابینت و قفسه‌های نگهداری

یکی دیگر از ویژگی‌هایی باربیکیوهای چندکاره، کابینت و قفسه‌های نگهداری آن است. این قفسه‌ها می‌توانند برای نگهداری وسایلی مانند ابزار کباب و ادویه جات بکار برده شوند و پروسه‌ی کباب کردن را آسان‌تر نمایند.

۷) تجهیزات اضافی

ویژگی‌هایی که در بالا اشاره کردیم مهم‌ترین تجهیزات برای باربیکیو چند کاره هستند. برخی از باربیکیوهای موجود در بازار دارای ویژگی‌های اضافه‌تری هستند که برای راحتی کار در آن‌ها تعبیه می‌شوند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به جوجه گردان، چراغ‌های داخلی برای کباب کردن راحت‌تر در شب یا یخچال اشاره کرد. خوشبختانه ما این امکان را برای شما فراهم کرده‌ایم که بتوانید باربیکیو مدنظرتان با ویژگی‌های دیگر را از تهران کیچن سفارش دهید. مثلا اگر شما به دنبال باربیکیو یخچال دار هستید، می‌توانید آن از آشپزخانه تهران سفارش دهید.

البته در صورتی که قیمت پایین باربیکیو چند کاره برای شما فاکتور مهمی است، پس بهتر است که فقط به تجهیزات استاندارد بسنده کنید. چرا که با اضافه شدن ویژگی‌های پیشرفته‌ای همچون جوجه گران یا یخچال قیمت آن نیز بطبع افزایش می‌یابد. به هر حال تصمیم‌گیری در مورد این موضوع به نیاز، سلیقه‌ و بودجه خودتان برمی‌گردد. البته شما می‌توانید باربیکیو خود را سفارشی‌سازی نمایید و فقط تجهیزات موردنیازتان را در آن بگنجانید. پیشنهاد می‌کنم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع با کارشناسان به شماره تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ ما تماس حاصل نمایید.

بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره

۱) باربیکیو آیلند یخچال دار

بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره

باربیکیو آیلند یخچال دار یکی از کامل‌ترین باربیکیوهای چند کاره بازار است و مجهز به امکاناتی مثل شعله خوراک پزی، سرخ کن، سینک ظرفشویی، میز کنار تاشو و یخچال می‌باشد. همینطور این باربیکیو دارای وسایل اضافی مثل رویه شعله، سبد سرخ کن، لگن سرخ کن، شلف توری آبکروم، ۱۵ عدد چدن ناودانی، شیر آب و فن دمنده می‌باشد.

مشاهده قیمت و مشخصات محصول (کلیک کنید)

۲) باربیکیو آیلند استیل

بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره

اگربه دنبال آشپزخانه‌ی کاملی هستید، ما به شما باربیکیو چند کاره آیلند استیل را پیشنهاد می‌کنیم. این باربیکیو دارای یک شعله برای پخت و پز، یک سرخ کن برای سرخ کردنی‌ها، کباب پز بزرگ به طول ۹۰ سانتی متر برای حداقل ۲۰ سیخ کباب و یک میز کار برای قرار دادن سینی کباب و همچنین یک عدد سینک تک لگن با شیر آب مرغوب است.

مشاهده قیمت و مشخصات محصول (کلیک کنید)

۳) باربیکیو آیلند با طرح خطی و نمای چوب ترموود

بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره

باربیکیو آیلند با طرح خطی و نمای چوب ترموود یکی دیگر از بهترین انواع باربیکیو چند کاره است که مجهز به امکانات مختلفی می‌باشد. از جمله تجهیزات این باربیکیو می‌توان به شعله، سرخ کن، کباب پز بزرگ و سینک ظرفشویی اشاره کرد. همینطور این باربیکیو دارای درب تخت استیل در بالای شعله اجاق گاز خوراک پزی می‌باشد که در مواقع عدم نیاز می‌تواند به میزکار تبدیل شود.

مشاهده قیمت و مشخصات محصول (کلیک کنید)

۴) باربیکیو سفارشی آیلند

بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره

اگر به دنبال باربیکیو جمع‌وجورتری هستید، باربیکیو چند کاره سفارشی آیلند می‌تواند یکی از گزینه‌های پیش روی شما برای انتخاب باشد. به این ترتیب با اشغال فضای کم می‌توانید باربیکیویی با شعله خورک‌پزی، کباب پز بزرگ و سینک ظرفشویی را به فضای موردنظرتان اضافه کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات محصول (کلیک کنید)

۵) باربیکیو گازی جزیره‌ای

بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره

این باربیکیو چند کاره مجهز به شعله خوراک پزی، سرخ کن، سینک صنعتی و یک عدد شیر آب مرغوب و سینی چکه گیر است که قابلیت اضافه کردن یک عدد باکس ذغال لعاب شده بر روی قسمت کباب پز را نیز دارد. به این ترتیب می‌توانید باربیکیو خود را به صورت هم گازی و هم ذغالی استفاده کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات محصول (کلیک کنید)

البته باربیکیوهای چند کاره دار تهران کیچن فقط محدود به این پنج محصول نیستند. انواع باربیکیو با تجهیزات متفاوت در بخش محصولات وبسایت موجود است که می‌توانید تمامی محصولات را به صورت یکجا در آن مشاهده کنید. البته در صورتی که نتوانستید، باربیکیو مدنظرتان را بیابید، می‌توانید آن را سفارشی‎‌سازی نمایید. تهران کیچن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو خود را با ویژگی‌های مدنظرشان سفارش دهند.

سه نکته‌ی مهم که در خرید باربیکیو چند کاره باید به آن‌ توجه کنید.

همانطور که در بالا مشاهده کردید، باربیکیوهای امروزی بسیار مجهزتر شده‌اند و تکامل یافته‌اند. اگر شما به دنبال خرید باربیکیو چندکاره برای خودتان هستید، باید به یک سری نکات توجه کنید تا بعدا از خریدتان پشیمان نگردید. ما در ادامه هر آنچه که باید به هنگام خرید باربیکیو چند کاره باید به آن توجه کنید را آورده‌ایم:

توجه به نیازتان: خرید باربیکیو با تجهیزات خاص باید بر حسب نیاز و امکانات محیط‌تان صورت گیرد. اگر قرار است که باربیکیو خود را در کنار سینک ظرفشویی منزل‌تان قرار دهید، پس نیازی به باربیکیو با سینک ظرفشویی نیست. همینطور اگر قرار نیست هیچ زمانی از شعله خوراک پزی یا سرخ کن استفاده کنید، پس حضور این در باربیکیو فقط هزینه اضافی به شما تحمیل خواهد کرد.

اندازه باربیکیو: شما باید به هنگام خرید باربیکیو به فضای موجود خود توجه کنید و آن را با اندازه‌ی باربیکیو مقایسه کنید. شما باید مطمئن شوید که باربیکیو چند کاره شما با فضای موجود در بالکن، پاسیو یا آشپزخانه‌تان متناسب است. خوشبختانه امروزه باربیکیوها در اشکال و انداز‌ه‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شوند و شما به راحتی می‌توانید باربیکیو خانگی مناسب‌تان را بیابید.

البته تهران کیچن این امکان را برای شما فراهم کرده است که کباب پز چند کاره خود را سفارشی‌سازی نمایید. به این ترتیب به راحتی می‌توانید باربیکیویی متناسب با نیازتان را سفارش داده و تحویل بگیرید.

جنس بدنه و سایر اجزا: محل نگهداری باربیکیو بر روی انتخاب شما تاثیرگذار است. اگر قرار است که باربیکیو خود را در فضای باز نگهداری کنید، پس جنس بدنه و سایر اجزای آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند. استیل بهترین جنس بدنه‌ای است که برای فضای باز توصیه می‌شود چرا که زنگ نمی‌زند و در برابر انواع دیگر خوردگی هوا، بسیار مقاوم است. در مورد برنرها نیز استیل و برنج به دلیل ماندگاری و طول عمر بالا و برای شلف‌های پخت نیز چدن و استیل توصیه می‌شود. همینطور تمیز کردن استیل آسان است و همین یکی از مزیت‌های بزرگ آن است.

ما در بالا به طور مفصل در مورد باربیکیو چند کاره و نکاتی که به هنگام خرید باید به آن توجه کنید، صحبت کردیم. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست محصولات مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو با سینک ظرفشویی می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ