باربیکیو چه مارکی خوبه؟ معرفی ۱۰ باربیکیو برتر بازار ایران

باربیکیو چه مارکی خوبه

این روزها باربیکیوها توانسته‌اند پروسه‌ی کباب کردن را ساده‌تر کنند و تجهیزات بیشتری را نسبت به منقل و کباب‌پزهای سنتی ارائه دهند. البته به شرطی که خرید درست و مطمئنی داشته باشید. چرا که برندهای بسیار زیادی از باربیکیو در بازار ایران موجود است و پروسه‌ی خرید باربیکیو می‌تواند به موضوع چالش‌برانگیزی تبدیل شود. اگر شما نیز تصمیم به خرید باربیکیو دارید، حتما برایتان سوال پیش آمده است که باربیکیو چه مارکی خوبه ؟ ما در این مطلب از وبلاگ تهران کیچن ۱۰ باربیکیو برتر بازار ایران را بررسی کرده و شما را با ویژگی‌های هر یک از آن‌ها آشنا نموده‌ایم. به این ترتیب راحت‌تر می‌توانید در مورد بهترین مارک باربیکیو تصمیم بگیرید.

باربیکیو چه مارکی خوبه؟

امروزه باربیکیوها با توجه به تقاضایی بالایی که برای آن‌ها وجود دارد، در شکل، مدل، تجهیزات و برندهای متعددی به بازار عرضه شده‌اند. به طور کلی باربیکیوها در دو نوع گازی و ذغالی طراحی و ساخته می‌شوند که در نوع سوخت مصرفی با هم تفاوت دارند. اینکه باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی بیشتر به به ترجیحات خودتان بستگی دارد. اگر فاکتورهایی مثل زمان پخت کم، راه‌اندازی سریع، تمیز کردن آسان و دود کمتر برای شما مهم هستند، پس باید باربیکیو گازی را انتخاب کنید. در غیر اینصورت باربیکیو ذغالی می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشد.

برخی از باربیکیوهای گازی از جمله باربیکیوهای تهران کیچن قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. یعنی با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی می‌توانید به عنوان کباب پز ذغالی از آن استفاده کنید. علاوه بر این برخی از باربیکیوهای پیشرفته مجهز به تجهیزات خاصی مثل شعله خوراک‌پزی، سینک ظرفشویی، سرخ کن، میزکار، کابینت و قفسه، جوجه گردان، چراغ‌های داخلی برای کباب کردن راحت‌تر در شب و یخچال هستند. البته همه‌ی برندهایی که در ایران کار تولید باربیکیو را بر عهده دارند، قادر به تولید باربیکیو با تجهیزات پیشرفته نیستند. ما در زیر تعدادی از بهترین مارک باربیکیو بازار ایران را برای شما لیست کرده‌ایم و به ویژگی‌های هر کدام اشاره نموده‌ایم.

۱) باربیکیو آیلند استیل ترموود

باربیکیو آیلند استیل ترموود که یکی از تولیدات آشپزخانه تهران کیچن است، اولین پیشنهاد ما به شما برای خرید باربیکیو می‌باشد. این باربیکیو همانطور که در ویدیو زیر مشاهده می‌کنید، مجهز به یک شعله برای پخت و پز، یک سرخ کن برای سرخ کردنی‌ها، کباب پز بزرگ به طول ۹۰ سانتی متر برای حداقل ۲۰ سیخ کباب و یک میز کار برای قرار دادن سینی کباب و همچنین یک عدد سینک تک لگن با شیر آب مرغوب است.

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو آیلند استیل ترموود

۲) باربیکیو کبابپز ۵۱ سانتی متری

اگر به دنبال باربیکیو جمع‌وجورتری برای بالکن یا فضای کوچک خود هستید، ما به شما باربیکیو کبابپز ۵۱ سانتی متری تولیدی تهران کیچن را توصیه می‌کنیم. این باربیکیو مجهز به میز کنار تاشو و سینی چکه گیر بوده و قابلیت ذغالی شدن را دارد. توجه کنید که این باربیکیو برای مهمانی‌های ۳ الی ۴ نفره مناسب‌ است و فقط می‌تواند ۸ الی ۹ سیخ جوجه را در هر نوبت بپزد.

باربیکیو چه مارکی خوبه

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو کبابپز ۵۱ سانتی متری

در ادامه مطلب باربیکیو چه مارکی خوبه به معرفی مدل‌های دیگر می‌پردازیم.

۳) باربیکیو کباب پز گازی ۵۱ سانتیمتری رومیزی

باربیکیو کباب پز گازی ۵۱ سانتیمتری رومیزی یکی دیگر از بهترین مدل‌های باربیکیو برای فضاهای کوچک است که به عنوان باربیکیو آپارتمانی یا باربکیو باغی قابل استفاده می‌باشد. این باربیکیو از نوع گاز شهری می‌باشد اما در صورت سفارش مشتری باکس زغال به عمق ۹ سانتی متر می‌تواند بر روی شعله گازی آن قرار بگیرد و به عنوان کباب پز زغالی استفاده شود.

باربیکیو کباب پز گازی ۵۱ سانتیمتری رومیزی مدل BFD-051

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو کباب پز گازی ۵۱ سانتیمتری رومیزی

۴) باربیکیو سه کاره استیل ترموود ۱۱۰ سانت

برای فضاهای متوسط می‌توانید به سمت باربیکیوهایی با کمی اندازه‌ی بزرگتر بروید. باربیکیو سه کاره استیل ترموود که فقط فضای ۱۱۰ سانتی‌متری را اشغال می‌کند، می‌تواند انتخاب شما باشد. این باربیکیو سه کارِ پخت پز، سرخ کن و کباب کردن را همزمان می‌تواند برای شما انجام دهد. ویدیویی از این باربیکیو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو سه کاره استیل ترموود ۱۱۰ سانت

در ادامه مطلب باربیکیو چه مارکی خوبه به معرفی مدل‌های دیگر می‌پردازیم.

۵) باربیکیو آیلند یخچال دار استیل ترموود

باربیکیو آیلند یخچال دار استیل ترموود یکی از مجهزترین باربیکیوهای این لیست است که تقریبا می‌تواند به عنوان آشپزخانه کامل بکار برده شود. ابعاد این باربیکیو برابر با طول ۲۴۲Cm، عرض ۶۰Cm و ارتفاع ۱۲۰Cm می‌باشد و مجهز به شعله خوراک پزی، سرخ کن، سینک ظرفشویی، میز کنار تاشو و یخچال است. عکسی از این باربیکیو را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

باربیکیو آیلند یخچال دار استیل ترموود ۲۴۲

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو آیلند یخچال دار استیل ترموود

۶) باربیکیو آیلند فول آپشن گازی ذغالی

در ادامه مطلب باربیکیو چه مارکی خوبه به معرفی یکی از فو‌ل آپشن‌ترین باربیکیوهای گازی ذغالی بازار ایران پرداخته‌ایم. این باربیکیو کامل‌ترین مدل باربیکیو آیلند تولید شده در کارخانه آشپزخانه تهران کیچن است که دارای همه امکانات لازم جهت پخت و پز، سرخ کردن، کباب و استیک گازی و ذغالی و همچنین شستشوی ظروف می‌باشد. در ویدیو زیر به طور کامل به معرفی مشخصات این باربیکیو پرداخته‌ شده است.

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو آیلند فول آپشن گازی ذغالی

در وبلاگ تهران کیچن بخوانید:

معرفی بهترین مدل‌های باربیکیو چند کاره بازار ایران

باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی؟ مقایسه باربیکیو ذغالی و گازی

۱۰ نکته‌ی طلایی برای جلوگیری از سوختن غذا بر روی باربیکیو

۷) باربیکیو گازی آیلند (جزیره ای) طرح خطی با نمای استیل

اگر به دنبال باربیکیو شیک برای فضای آپارتمان خود هستید، این مدل از باربیکیو می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. از ویژگی‌های این باربیکیو می‌توان به شعله خوراک پزی، سرخ کن، سینک ظرفشویی، میز کنار تاشو و قابلیت ذغالی شدن اشاره کرد. ابعاد کل باربیکیو طرح جزیره برابر با طول ۱۷۰ و عرض ۵۰ و ارتفاع ۱۲۰ سانت‌ است. دیگر مشخصات این محصول را می‌توان در ویدیو زیر مشاهده کرد.

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو گازی آیلند ( جزیره ای ) طرح خطی با نمای استیل

۸) باربیکیو ذغالی استیل کابینت دار

اگر قصد خرید باربیکیو فقط ذغالی را دارید، پس بهتر است باربیکیو ذغالی استیل کابینت دار تولید تهران کیچن را انتخاب کنید. در این باربیکیو قسمت بالای آن بصورت کامل از استیل ساخته شده و در بخش زیرین آن سینی خاکه‌گیر قرار داده شده است. همانطور که مشاهده می‌کنید این باربیکیو دارای شعله خوراک‌پزی، سرخ کن یا سینک ظرفشویی نیست و طراحی ساده‌ای دارد. در ادامه مطلب باربیکیو چه مارکی خوبه به معرفی مدل جمع‌وجورتری برای فضاهای کوچک می‌پردازیم.

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو ذغالی استیل کابینت دار

۹) باربیکیو کباب پز استیل ۶۰ سانتیمتری

یکی دیگر از گزینه‌هایی که می‌تواند به عنوان باربیکیو آپارتمانی یا باربیکیو باغی استفاده شود، باربیکیو کباب پز استیل ۶۰ سانتیمتری است. این باربیکیو از نوع گازی بوده اما بنابر سفارش مشتری با اضافه شدن باکس زغال به عمق ۹ سانتی متر می‌تواند به بابیکیو ذغالی نیز تبدیل شود. همانطور که مشاهده می‌کنید ابعاد این باربیکیو کوچک بوده و طراحی جمع‌وجوری دارد.

باربیکیو چه مارکی خوبه

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو کباب پز استیل۶۰ سانتیمتری

۱۰) باربیکیو گازی چندکاره ۷۵ سانتی

اما آخرین پیشنهاد ما به اینکه باربیکیو چه مارکی خوبه باربیکیو گازی چندکاره زیر است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، این باربیکیو دارای ابعاد کوچکی می‌باشد. این باربیکیو مجهز به میز تاشو چوبی، سینی چکه گیر برای جلوگیری از خراب شدن و کثیف شدن قسمت های داخلی باربیکیو و اجاق گاز است.

باربیکیو چه مارکی خوبه

مشاهده مشخصات کامل باربیکیو گازی چندکاره ۷۵ سانتی

البته باربیکیوهای تهران کیچن فقط محدود به این ۱۰ محصول نیست. انواع باربیکیو با تجهیزات مختلف در بخش محصولات وبسایت موجود است که می‌توانید تمامی محصولات را به صورت یکجا در آن مشاهده کنید. البته در صورتی که نتوانستید، باربیکیو مدنظرتان را بیابید، می‌توانید آن را سفارشی‎‌سازی نمایید. تهران کیچن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو اجاق دار خود را با ویژگی‌های مدنظرشان سفارش دهند.

ما در بالا به طور مفصل در مورد اینکه باربیکیو چه مارکی خوبه صحبت کردیم و بهترین مدل‌های بازار را معرفی نمودیم. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست محصولات مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ