ماشین شستشو و ظرفشویی

نمایش دادن همه 6 نتیجه

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دستگاه ها و ماشین آلات

دستگاه سیخ شور

کد: MC18
ابعاد: 85 × 50 × 120 سانتیمتر

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دستگاه ها و ماشین آلات

ماشین ظرفشویی ریلی اتوماتیک خشک کن دارSILANOS

کد: MC11
ابعاد: 75 × 160 سانتیمتر

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دستگاه ها و ماشین آلات

ماشین ظرفشویی هود تایپSILANOS مدل NE1000ECO

کد: MC09

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دستگاه ها و ماشین آلات

ماشین ظرفشویی زیر کانتریSILANOS مدلE50

کد: MC08

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

دستگاه ها و ماشین آلات

ماشین لیوان شورSILANOS مدل E40 DIGIT2

کد: MC07

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

هر آشپزخانه و رستورانی که با تهیه غذا و سرو غذا و نوشیدنی سروکار دارد، به یک ماشین ظرفشویی صنعتی خوب نیازمند است. ماشین ظرفشویی صنعتی همان ماشین ظرفشویی است اما نسبت به ماشین‌های ظرفشویی خانگی قدرت، ظرفیت و سرعت بیشتری دارد.

ماشین ظرفشویی خانگی برای پاسخگویی به نیازهای یک خانواده معمولی طراحی شده است، در حالی که ماشین ظرفشویی صنعتی برای برآورده کردن نیازهای یک رستوران شلوغ یا یک کافه تریا بزرگ در دانشگاه با چند صد دانشجو که همزمان شام می‌خورند، تولید می‌شود.

با این حال، هر ماشین ظرفشویی این کار را نمی‌تواند به درستی انجام دهد. انواع متفاوتی از ماشین‌های ظرفشویی صنعتی با ویژگی‌های مختلف وجود دارد، بنابراین انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب کار ساده‌ای نیست. توجه کنید ماشین ظرفشویی که برای کسب‌وکار خود انتخاب می‌کنید، به طور مستقیم بر کارایی آشپزخانه شما و سرعت سرویس‌دهی تأثیر می‌گذارد. در بالا لیستی از انواع ماشین ظرفشویی صنعتی را مشاهده می‌کنید.

آشپزخانه تهران (تهران کیچن) یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان تجهیزات و ملزومات آشپزخانه‌های صنعتی و رستورانی در ایران است که بستر مطمئن و امنی را برای سفارش تجهیزات پیش روی شما قرار می‌دهد. از طریق وبسایت تهران کیچن می‌توانید قیمت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی را ببینید و خرید خود را آگاهانه انجام دهید.

همینطور در سایت تهران کیچن قبل از خرید می‌توانید سایز و تمامی جزئیات محصول مورد نظر خود را در میان انواع محصولات مشابه آن ببینید و سپس آن‌ را سفارش دهید. پشتیبانی از خرید یکی از اولین اولویت‌های تهران کیچن بوده و از این رو ۷ روز ضمانت بازگشت کالا دارد. پرداخت در محل و تضمین اصل بودن کالا دو اصل مهم دیگری است که تهران کیچن به آن‌ها پایبند است.

برای مشاوره و راهنمایی در زمینه سفارش تجهیزات آشپزخانه با کارشناسان ما از طریق شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ می‌توانید در تماس باشید.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی

همانطور که در بالا اشاره کردیم ماشین ظرفشویی رستورانی در انواع مدل‌های مختلف ساخته می‌شود. در ادامه به معرفی انواع ماشین ظرفشویی رستورانی پرداخته‌ایم.

ماشین ظرفشویی ریلی

ماشین ظرفشویی ریلی برای کافه تریاها، بیمارستان‌ها و سالن های غذاخوری با حجم بالا ایده آل است. این نوع ماشین‌ ظرفشویی، فوق‌العاده قدرتمند بوده و می‌تواند صدها قفسه از ظرف را در ساعت ضدعفونی کند. با این حال نباید فراموش کنید که ماشین ظرفشویی ریلی به فضای قابل توجهی نیاز دارد، اما خوب از طرف‌دیگر کارایی آن، تایمکارکنان شما را برای کارهای مهم دیگر آزاد می‌کند.

تقریبا همه ماشین‌های ظرفشویی ریلی که ما در تهران کیچن ارائه می‌کنیم، دارای بدنه کاملا ساخته شده از ورق استنلس استیل AISI 304 روکشدار خشدار فابریک هستند. همیطور دارای ظرفیت ۱۰۰ سبد در هر ساعت می‌باشند. مشخصات کامل ماشین‌های ظرفشویی ریلی را می‌توانید در بخش معرفی هر محصول مطالعه کنید.

ماشین ظرفشویی زیر کانتری

ماشین ظرفشویی زیر کانتری جمع‌وجورترین ماشین ظرفشویی صنعتی است. این نوع ماشین ظرفشویی برای بارها و آشپزخانه‌های کوچکتر ایده‌آل می‌باشد. ماشین ظرفشویی زیر کانتری در سبک‌های دمای بالا و پایین ارائه می‌شود و جزو پر زحمت‌ترین دستگاه‌های ظرفشویی صنعتی محسوب می‌گردد، زیرا به کارکنانی نیاز دارد که خم شوند و ظروف کثیف را به صورت دستی در آن قرار دهند.

این نوع ماشین ظرفشویی قادر به ضدعفونی کردن 20 تا 30 قفسه در ساعت است، بنابراین برای کارهای کوچکتر مناسب بوده و باید در مناطقی نصب شود که مانع‌ رفت‌وآمد کارکنان نشود.

ماشین ظرفشویی تک قفسه‌ای

ماشین‌های ظرفشویی تک و دو طبقه‌ای، نسخه های کوچکتر ماشین ظرفشویی ریلی هستند. این ماشین‌های ظرفشویی صنعتی برای نگهداری و ضدعفونی سریع قفسه‌های ظروف کثیف طراحی شده‌اند. کافیست فقط قفسه را وارد کنید، در را ببندید، چرخه تمیز کردن را بزنید و فقط در چند ثانیه ظروف شما تمیز خواهند شد!

برخی از ماشین های ظرفشویی تک قفسه‌ای برای تمیز کردن قابلمه‌ها و تابه‌ها طراحی شده‌اند. از آنجایی که حذف بقایای این اقلام به چرخه تمیز کردن طولانی‌تری نیاز دارد، این واحدها قفسه‌های کمتری را در ساعت ضدعفونی می‌کنند.

ماشین ظرفشویی شیشه شوی

ماشین‌های ظرفشویی شیشه‌شوی در شستن ظروف شیشه‌ای تخصص دارند و برای تمیز کردن سریع و کارآمد ظروف شیشه‌ای بدون ایجاد خراش یا آسیب طراحی شده‌اند. بسیاری از این ماشین‌های ظرفشویی صنعتی که هم در مدل‌های کم دما و هم با دمای بالا در دسترس هستند، فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

با این حال شیشه‌شوی‌ها امکان تمیز کردن انبوه ظروف شیشه‌ای را فراهم می‌کنند و همین آنها را به سرمایه‌گذاری عالی برای رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، بارها و هتل‌ها با حجم بالا تبدیل می‌کند.

این نوع ماشین ظرفشویی تضمین می‌کند که مشتریان شما همیشه ظروف شیشه‌ای تمیز و درخشان خواهند داشت. بسیاری از واحدها با قابلیت شستشوی 20 تا 30 قفسه در ساعت دارای گواهی انرژی استار هستند و برای کاهش هزینه‌های برق عالی می‌باشند.

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی رستورانی

در بالا با انواع ماشین ظرفشویی صنعتی آشنا شدید. اما بهتر است قبل از خرید ماشین ظرفشویی صنعتی خود، با فاکتورهایی که برای خرید باید در نظر گرفته شوند مطلع شوید:

اندازه و ظرفیت

اندازه دستگاه شما به اندازه کسب‌وکارتان و حجم استفاده روزانه شما بستگی دارد. تشخیص درست اندازه و ظرفیت، کلید مهمی در انتخاب ماشین ظرفشویی مناسب با کسب‌وکارتان است. اگر رستوران کوچکی دارد و تقاضا برای شستشوی ظروف در طول روز زیاد نیست؛ شاید یک ماشین ظرفشویی زیر کانتری برای شما کافی باشد.

همینطور این نوع ماشین ظرفشویی می‌تواند برای کافه‌های کوچک، خانه‌های سالمندان، مهدکودک‌ها و مواردی از این دست کافی باشد، اما برای آشپزخانه‌های صنعتی بزرگ، به چیزی بیش از یک ماشین ظرفشویی زیر کانتری نیاز دارید.

معمولا ماشین‌های ظرفشویی ریلی قادر به شستشوی حدود ۱۰۰ سبد در هر ساعت هستند. اما با این حال اندازه‌ آن‌ها نیز بزرگتر از دیگر انواع ماشین ظرفشویی است. بنابراین مطمئن شوید که آشپزخانه شما فضای مناسبی برای قرار دادن آن دارد.

پس حتما قبل از شروع جستجو، مطمئن شوید که به دنبال چه اندازه و ظرفیتی از ماشین ظرفشویی هستید. به این فکر کنید که روزانه چقدر ظروف باید تمیز شوند، به شلوغ‌ترین زمان‌های روز یا هفته خود فکر کنید.

به طور کلی، رستوران‌ها برای هر 100 وعده غذایی، حدود 35 قفسه ظرف کثیف تولید می‌کنند. اما بسته به نوع خدمات غذایی شما، این عدد می‌تواند متفاوت باشد. معمولا فست فودها از مشتریان بیشتری پذیرایی می‌کنند اما از بشقاب‌ها یا سینی‌های کمتری استفاده می‌کنند.

به خاطر داشته باشید که ظروف آشپزخانه نیز باید تمیز شوند. بنابراین در هنگام تصمیم‌گیری در مورد ماشین ظرفشویی صنعتی باید در مورد شستن ظروف غذاخوری، قابلمه‌ها و تابه‌ها نیز تصمیم بگیرید. همینطور به این فکر کنید که دستگاه در کجا باید قرار گیرد تا مشکلی برای کارکنان ایجاد نکند.

حتما ارتفاع، عرض، عمق و هرگونه نیاز احتمالی برای فاصله‌ها را در نظر بگیرید. هنگامی که همه چیز مشخص شد، می‌توانید گزینه‌های خود را به آنچه در فضای شما مناسب است محدود کنید. اگر ماشین ظرفشویی با دمای بالا را انتخاب می‌کنید که به هود و هواکش نیاز دارد، باید محل نصب هود را نیز در نظر بگیرید. همینطور بهتر است بدانید که بسیاری از ماشین‌های ظرفشویی صنعتی نیاز به سیم‌کشی توسط یک برقکار حرفه‌ای دارند.

شرایط دمایی

شما 2 گزینه ضدعفونی‌کننده برای ماشین‌های ظرفشویی صنعتی دارید: دمای بالا و دمای پایین. هر دو نوع از مواد شوینده برای تمیز کردن استفاده می‌کنند. تنها تفاوت نوع ضدعفونی‌ کردن ظروف است.

دستگاه با دمای بالا ظروف را با دمای 150 تا 160 درجه فارنهایت می‌شوید، در حالی که چرخه آبکشی تا دمای 180 درجه نیز بالا می‌رود. این نوع ماشین به دلیل گرمای شدید از هود استفاده می‌کند.

دستگاه دمای پایین ظروف را با مواد ضدعفونی‌کننده شیمیایی تمیز می‌کند. هر دو چرخه شستشو و آبکشی فقط بین 120 تا 140 درجه فارنهایت هستند.

هر دو نوع ماشین‌های ظرفشویی دمای بالا و دمای پایین مزایا و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال، در ماشین‌های با دمای بالا، هود به هزینه‌ها اضافه می‌شود و ممکن است قرار دادن آن در آشپزخانه‌ای کوچک سخت باشد.

از طرف دیگر، استفاده از مواد ضدعفونی کننده در یک دستگاه دمای پایین ممکن است باعث کدر شدن یا آسیب رساندن به ظرف شما شوند. شما باید این مواد شیمیایی را به طور مداوم خریداری کنید که به هزینه‌های ماهانه شما اضافه شوند. با این حال، لازم نیست نگران قرار دادن هود باشید.

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی

شما همچنین باید هزینه‌های اولیه و مداوم ماشین را تعیین کنید. با افزایش اندازه و ظرفیت، هم هزینه‌های اولیه و هم هزینه‌های جاری افزایش می‌یابد. با این حال نباید فراموش کنید که ماشین‌های ظرفشویی می‌توانند در زمان شما و کارکنان‌تان صرفه‌جویی کنند.

ماشین‌های با دمای بالا به دلیل انرژی مورد نیاز، هزینه اولیه و هزینه مداوم قیمت بالاتری دارند. با این حال ظروف در آن‌ها سریع‌تر خشک می‌شوند. برای ماشین‌های با دمای پاییننیز، باید به طور مرتب مواد شیمیایی بخرید و ظروف آسیب‌دیده را به دفعات تعویض کنید.

شما نباید در هزینه‌ها کوتاهی نکنید. مثلا با اینکه ماشین ظرفشویی زیر کانتری قیمت کمتری دارد، اما اگر تقاضا از ظرفیت آن بیشتر باشد ممکن است به فاجعه تبدیل شود. به این ترتیب ممکن است مشتریان خود را از دست بدهد، که ممکن است گران‌تر از هزینه‌های اولیه یک دستگاه بزرگتر باشد.

همچنین باید انواع مناسب ماشین ظرفشویی صنعتی را خریداری کنید. برای همه ظروف خود یک دستگاه نخرید. قرار دادن ظروف شیشه‌ای در دستگاه ظروف معمولی باعث شکستگی آنها می‌شود و هزینه اضافی برای شما به همراه دارد.

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ