حضور شرکت آشپزخانه تهران در نمایشگاه صنعت ساختمان ۱۴۰۰

هر ساله در کشورهای مختلف جهت معرفی به روز ترین و جدیدترین تکنولوژی ها و تولیدات شرکت های مختلف نمایشگاه های تخصصی برگزار می گردد. تمامی شرکت ها و تولید کنندگان آخرین دستاورد های خود را در این نمایشگاه ها به نمایش عموم قرار می دهند.
در کشور ایران و در شهرهای مختلف نیز نمایشگاه های مختلفی در حوزه های متفاوت برگذار می گردد.در صنعت ساختمان و صنایع وابسته یکی از بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های ایران، نمایشگاه صنعت ساختمان می باشد. امسال بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با تاخیر یک ماهه در تاریخ ۲۲ الی ۲۴ مرداد ماه برگزار گردید. تمامی شرکت های بزرگ مرتبط با صنعت ساختمان حضور گسترده ای را داشتند و با وجود ویروس کرونا ، بازدید کنندگان و غرفه داران با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت پرشور حضور به هم رساندند.
شرکت آشپزخانه تهران جهت برند سازی و با هدف ارائه جدیدترین محصولات خود به صورت مستقیم به خریداران و سازندگان و معماران حضور گسترده ای را در این نمایشگاه داشته است . غرفه آشپزخانه تهران در فضایی به متراژ ۷۰ متر مربع در فضای باز نزدیک به پارکینگ جنوب غربی انتخاب و غرفه سازی صورت پذیرفت پس از بررسی های صورت گرفته در هیئت مدیره شرکت به این نتیجه رسیدیم که از تمامی مدل های مختلف تولید شده در این نمایشگاه رونمایی کنیم . باربیکیو هایی با طول ۵۰ سانتیمتر تا طول ۹ متر که به صورت آیلند یا جزیره ساخته شدندبه نمایش گذاشته شد. همچنین باربیکیوهای با نمای استیل و باربیکیوهایی تمام استیل با نمای چوب ترموود در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت . انواع دربهای چند ضلعی با ترمومتر در رنگ های مختلف و همچنین درب های نیم هلال و درب تخت برای باربیکیو در ابعاد مختلف در نمایشگاه به نمایش در آمد.

مدل های مختلف دستگاه های مناسب فست فود و رستوران نیز در غرفه ها به نمایش درآمد که شامل گریل های تخت و شیار دار و همچنین اجاق های رومیزی می باشد.تنور نانوایی سنتی با رویه استیل و نمای ترموود و انواع اکسسوری های مختلف در این نمایشگاه نمایش داده شد. بالغ بر ۴۰ مدل مختلف از باربیکیو های تولید شده در آشپزخانه تهران در این نمایشگاه به نمایش درآمد.
در این نمایشگاه با دعوت از دوستان و مشتریان گذشته و تجدید دیدار با آنها انرژی مضاعفی را دریافت کردیم و همچنین با تعاریف و نقطه نظرات خود ما را در جهت پیشرفت در آینده یاری نمودند.
بسیاری از سازندگان املاک و مستقلات و مشتریان مختلف که در این چهار روز برگذاری نمایشگاه بالغ بر ۱۰۰۰۰ نفر شدند از غرفه ما بازدید به عمل آوردند. درمورد نوع متریال و نحوه ساخت به آنها توضیحات کامل داده شد و مشتریان با مقایسه کیفیت و قیمت محصولات با رقبا خوشبختانه انتخاب خوبی انجام داده و فروش بسیار خوبی نیز صورت پذیرفت.
در کل با بررسی حضور در نمایشگاه صنعت ساختمان می توان گفت برگذاری این نمایشگاه یکی از بهترین و موفق ترین نمایشگاه های چند سال اخیر بوده و با استفاده از تجربیات آن در همه جهات موجب ارتقاء کیفیت و تولیدات شرکت آشپزخانه تهران گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ