کانیو یا گاتر(گریتینگ)

نمایش دادن همه 3 نتیجه

تجهیزات و دستگاه های پخت

کانیوو ۲۰۰ با شبکه آبراه استنلس استیل ۳۰۴

کد: CC62
ابعاد: 200 × 30 × 25 سانتیمتر

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

تجهیزات و دستگاه های پخت

کانیوو ۱۵۰ با شبکه آبراه استنلس استیل ۳۰۴

کد: CC61
ابعاد: 150 × 30 × 25 سانتیمتر

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

تجهیزات و دستگاه های پخت

کانیوو ۱۰۰ با شبکه آبراه استنلس استیل ۳۰۴

کد: CC60
ابعاد: 100 × 30 × 25 سانتیمتر

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

کانیو و گاتر (گریتینگ) یکی از ملزومات آشپزخانه‌های صنعتی است که شرایطی مناسب را به منظور خارج کردن آب‌های اضافی موجود در زمین فراهم می‌کند. استفاده از این ابزار برای زهکشی، جلوگیری از هر گونه حادثه و بروز خطر و رعایت بهداشت در آشپزخانه‌ها ضروری است. در بالا لیستی از انواع کانیو و قیمت گاتر استیل آشپزخانه از تولیدات تهران کیچن را مشاهده می‌کنید.

آشپزخانه تهران (تهران کیچن) یکی از معتبرترین تامین‌کنندگان تجهیزات و ملزومات آشپزخانه‌های صنعتی و رستورانی در ایران است که بستر مطمئن و امنی را برای سفارش گریتینگ فلزی صنعتی پیش روی شما قرار می‌دهد. از طریق وبسایت تهران کیچن می‌توانید قیمت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی را ببینید و خرید خود را آگاهانه انجام دهید. همینطور در سایت تهران کیچن قبل از خرید می‌توانید سایز و تمامی جزئیات گریتینگ صنعتی مورد نظر خود را در میان انواع محصولات مشابه آن ببینید و سپس آن‌ را سفارش دهید.

پشتیبانی از خرید یکی از اولین اولویت‌های تهران کیچن بوده و از این رو ۷ روز ضمانت بازگشت کالا دارد. پرداخت در محل و تضمین اصل بودن کالا دو اصل مهم دیگری است که تهران کیچن به آن‌ها پایبند است. علاوه بر این شما به هنگام خرید گاتر آشپزخانه از تهران کیچن محدود به محصولات بالا نیستید و می‌توانید طراحی و راه‌اندازی آشپزخانه صنعتی خود را به ما بسپارید. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه سفارش تجهیزات آشپزخانه با کارشناسان ما از طریق شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ می‌توانید در تماس باشید.

بهترین جنس برای خرید گریتینگ (گاتر آشپزخانه صنعتی) چیست؟

بهترین جنس برای خرید گاتر و کانیو آشپزخانه صنعتی استیل 304 است. استیل 304 مقاومت بالایی در برابر خوردگی ناشی از بخار یا ریختن مواد غذایی به هنگام آشپزی سریع و با حجم بالا دارد. همینطور گاتر استیل، تحمل بالایی در برابر حرارت دارد و می‌تواند سال‌های سال به همان شکل اولیه باقی بماند. همین مزایای بالای استیل 304 باعث شده است که تقریبا در هر بخش از آشپزخانه صنعتی کاربردی باشد.

به همین خاطر است که کارشناسان ما در مجموعه تهران کیچن، گریتینگ ساخته شده از فولاد ضد زنگ درجه 304 را پیشنهاد می‌کنند. تمامی انواع گریتینگ فلزی صنعتی ما در آشپزخانه تهران از ورق استنلس استیل ۳۰۴ ساخته شده‌اند. شبکه آبرو ( قسمت رویه) ساخته شده از ورق استنلس استیل ۳۰۴ پانچ شده توسط دستگاه CNC می‌باشد. کانیو ( قسمت زیرین) نیز از ورق استنلس استیل ۳۰۴ ساخته شده است.

همین تضمینی بر کیفیت بالای انواع گاتر ساخت تهران کیچن در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی می‌باشد. انواع گریتینگ فلزی صنعتی تهران کیچن استحکام لازم برای مقاومت در برابر استفاده مکرر را دارند و در محیط آشپزخانه صنعتی بسیار کاربردی می‌باشند. در بخش بعدی در مورد عواملی که بر روی خرید و قیمت گاتر تاثیرگذار هستند، صحبت کرده‌ایم.

نکاتی که در هنگام خرید گریتینگ و کانیو باید به آن‌ها دقت کنید.

امروزه گاتر آشپزخانه‌ها در اندازه و طرح‌های مختلف ساخته می‌شود و همین گزینه‌های زیادی را پیش روی شما قرار می‌دهد. در ادامه به عواملی که باید به هنگام خرید گاتر به آن‌ها باید توجه کنید، اشاره کرده‌ایم:

1. ویژگی‌های بهداشتی

طراحی مناسب گاتر و کانیو می‌تواند مراحل تمیز کردن آن را آسان‌تر نماید. پس به دنبال گارتری باشید که دسترسی بدون مشکل به همه اجزا را برای نگهداری و تمیز کردن آسان گارتر فراهم کرده است. مثلا شبکه آبرو (قسمت رویه) و کانیوو (قسمت زیرین) در گاتر تولیدی آشپزخانه تهران به راحتی از هم جدا می‌شوند و همین امکان تمیز کردن آن‌ها را آسان‌تر می‌نماید. همینطور گریتینگ‌های ساخت آشپزخانه تهران دارای خروجی فاضلاب از لوله استیل به قطر ۴ اینچ می‌باشند که بهداشتی بودن آن را تضمین می‎نماید.

2. طراحی ایمن

شبکه آبرو (قسمت رویه) به شدت در برابر لغزش مقاوم بوده و با حذف هر گونه آب اضافی از بروز حادثه جلوگیری می‌نماید.

3. دوام بالا

متریال و کیفیت یکی‌دیگر از فاکتورهای مهم به هنگام خرید کانیو و گاتر است که نباید از آن غافل شوید. کیفیت نقش مهمی در تعیین میزان عملکرد گریتینگ شما در طول زمان دارد. بهتر است به دنبال گات ساخته شده از استیل با کیفیت بالا باشید که در برابر خوردگی و لکه شدن مقاوم باشند. معمولا استیل ضخیم دوام بهتری دارد. با اینکه استیل نازک‌تر ممکن است مقرون‌به‌صرفه‌تر باشد، اما اگر به دلیل آسیب یا فرسودگی نیاز به تعمیر یا تعویض مکرر داشته باشد، ممکن است در درازمدت هزینه بیشتری را به شما تحمیل کنند.

سرمایه‌گذاری روی یک گاتر با کیفیت بالاتر می‌تواند باعث صرفه‌جویی در هزینه و دردسرهای بعدی شود. پس به هنگام خرید گریتینگ فلزی صنعتی، دوام و طول عمر آن را در اولویت قرار دهید. برای اینکه گاتر استیل صنعتی شما سال‌های سال دوام بیاورد، بهتر است که گریتینگ‌های ساخته شده از فولاد ضد زنگ درجه 304 را انتخاب کنید. توجه کنید که تفاوت در ساختار استیل می‌تواند دوام و مقاومت فولاد در برابر خوردگی را تعیین کند.

مثلا فولاد ضد زنگ 430 ارزان‌تر است. اما بسته به عوامل محیطی ممکن است لکه یا زنگ بزند. به همین خاطر برای ماندگاری بیشتر همیشه باید آن را تمیز و خشک نگه دارید که برای گاتر غیر ممکن است. از این رو برای گریتینگ آشپزخانه صنعتی توصیه نمی‌شود. فولاد ضد زنگ درجه 304 گران‌تر از دیگر انواع فولاد است اما کیفیت و طول عمر بالاتری دارد. این نوع استیل عملا ضد زنگ و ضد لکه است.

تمامی گاترهای ما در آشپزخانه تهران از از ورق استنلس استیل 304 ساخته شده‌اند و همین تضمینی بر کیفیت بالایی آن‌ها در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی می‌باشد. گاتر و کانیو صنعتی تهران کیچن استحکام لازم برای مقاومت در برابر استفاده مکرر را دارند و در محیط آشپزخانه صنعتی بسیار کاربردی می‌باشند.

4. گاتر سفارشی یا آماده؟

یکی دیگر از نکات مهمی که به هنگام خرید گریتینگ فلزی آشپزخانه باید به آن توجه کنید، خرید گاتر آماده یا سفارش آن است. ابعاد انواع گریتینگ صنعتی را در لیست بالا در بخش معرفی هر محصول می‌توانید مشاهده کنید. گاتر سفارشی می‌توانند دقیق مطابق با نیاز و آشپزخانه شما ساخته شوند. در صورتی که سبک خاصی را به عنوان اولویت در نظر دارید یا به اندازه‌گیری‌های خاصی نیاز دارید، سفارشی کردن ایده آل‌ترین جایگزین برای شما است.

با این حال گریتینگ فلزی سفارشی به کمی زمان برای ساخت نیاز دارند و شما فورا پس از سفارش، آن‌ها را تحویل نخواهید گرفت. اما گاتر آماده به سرعت برای شما ارسال خواهد شد.

خوشبختانه این امکان در آشپزخانه تهران فراهم شده است که به راحتی بتوانید گریتینگ استیل صنعتی دلخواه‌ با ویژگی‌های اضافی مدنظرتان را سفارش دهید. شما عزیزان می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع گاتر به لیست محصولات در بالا مراجعه و پس از انتخاب گاتر استیل آشپزخانه مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع گریتینگ استیل صنعتی می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت آن‌ها را تحویل بگیرید.

تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید گاتر و کانیو می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس بگیرید.

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ