باربیکیو روف گاردن

زندگی شهری امروزه و چهار دیواری به نام آپارتمان باعث شده که از طبیعت دور بمانیم. امکان نگه داری گل و گیاه داخل آپارتمان بسیار محدود است. لذا بالاترین طبقه ساختمان را امروزه به عنوان فضای باز و آزاد در نظر میگیرند؛ به این بخش از ساختمان روف گاردن میگویند که شامل فضای سبز و جایی برای نشستن و جایی برای پخت و پز است.اگر باربیکیو روف گاردن داشته باشید، دیگر لازم نیست در آپارتمان خود غذا درست کنید و به روف گاردن بیاورید. به راحتی میتوانید برای یک دورهمی لذیذ بر روی باربیکیو خود انواع کباب و استیک را بپزید و از مهمان خود پذیرایی کنید.

استفاده از باربیکیو در فضای بالکن علاوه بر زیبایی می تواند کاربردی هم باشد  و یک آشپزخانه کوچک ایجاد کند که انواع غذاهای کبابی و گریلی و پختنی را در کنار خانواده داشته باشید.

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو آیلند استیل با میز سنگی

کد: cc119
ابعاد: ۱۲۰ × 60 × 330 سانتیمتر

۲۰۷,۹۶۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو آیلند استیل ترموود با عرض ۶۰

کد: cc116
ابعاد: ۱۲۰ × 60 × 242 سانتیمتر

۱۲۵,۶۴۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو آیلند ۲۵۰ cm با طرح خطی و نمای چوب ترموود

کد: cc115
ابعاد: ۱۲۰ × 60 × 250 سانتیمتر

۱۲۱,۰۸۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو سفارشی آیلند با طول ۱۸۰ و عرض ۶۰

کد: cc117
ابعاد: ۱۲۰ × 60 × 180 سانتیمتر

۹۷,۵۶۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو آیلند ( باربیکیو سفارشی )

کد: CC95
ابعاد: ۱۲۰ × 50 × 200 سانتیمتر

۸۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو گازی استیل آیلند ( جزیره ای ) طرح خطی با نمای ترموود

کد: cc112
ابعاد: ۱۲۰ × 50 × 170 سانتیمتر

۷۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو آیلند تمام استیل ۱۵۰ سانتی گازی با نمای ترموود

کد: cc110
ابعاد: ۱۲۰ × 50 × 150 سانتیمتر

۶۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو گازی استیل آیلند طرح خطی با نمای مشکی

کد: cc111
ابعاد: ۱۲۰ × 50 × 150 سانتیمتر

۵۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان

باربیکیو گازی و ذغالی

باربیکیو ذغالی استیل کابینت دار ۷۵ سانتی متری

کد: cc118
ابعاد: ۹۰ × 50 × 75 سانتیمتر

۳۴,۸۰۰,۰۰۰ تومان

اگر بالکن شما سقف نداشته باشد، پیشنهاد شرکت آشپزخانه تهران خرید باربیکیو استیل ضد زنگ می باشد. استیل به دلیل داشتن نیکل و کروم در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده و به هیچ عنوان زنگ نمیزند.

استفاده از نمای چوب ترموود در تراس زیبایی خاصی به فضای شما می دهد.آشپزخانه تهران در تولید باربیکیو خود از ترموود درجه یک به همراه پوششی از رنگ ضدآب استفاده میکند.

شاید دقت کرده باشید که در بالای برج های بزرگ و کوچک تجاری،اداری، مسکونی فضاهای سبز و زیبایی تعبیه شده که به روف گاردن یا بام سبز مشهور هستند.

روف گاردن ها یک باغچه کوچک هستند که امروزه کمبود فضای سبز و حیاط های قدیمی را جبران می نمایند.  استفاده از درختچه های کوتاه و گل های زینتی در روف گاردن ها متداول می باشد. در بعضی از روف گاردن ها فضایی را برای نشستن افراد و برگزاری مهمانی و دورهمی ایجاد میکنند. آلاچیق ها به صورت سرپوشیده یا روباز می توانند فضایی مناسب برای نشستن ایجاد نمایند.

بهترین غذا برای مهمانی و دورهمی ها کباب و استیک می باشد به صرفه بودن و آماده سازی و پخت راحت آن می تواند یکی از دلایل اصلی این قضیه باشد. همچنین غذاهای کبابی یکی از عامه پسندترین غذاها بوده و همه افراد تقریبا از خوردن این غذاها لذت می برند و آن را دوست دارند.

به همین دلیل خرید باربیکیو و جا نمایی باربیکیو درجه یک  در روف گاردن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با توجه به فضای باز و احتمال در معرض قرار گرفتن باربیکیو در باد و باران استفاده از متریال استیل ضد زنگ بهترین گزینه می باشد.

آشپزخانه تهران با توجه به داشتن تجهیزات کارگاه ها و ماشین آلات بروز می تواند باربیکیو استیل مناسب فضای روف گاردن تولید نماید که در برابر باران و برف و شستشو مقاوم باشد

استفاده از درب، برنر های استیل، کلاف، میزکار و سینک تمام استیل، ضدزنگ بودن آن را تضمین می نماید.

باربیکیو فضای باز با نمای چوب از جنس ترموود، زیبایی خاصی داشته و ترکیب چوب ترموود می تواند در طراحی روف گاردن و در جا های مختلف بکار گرفته شود.

این شرکت توانایی تولید باربیکیو خطی یا باربیکیو آیلند در ابعاد مختلف را داشته و هر نوع امکاناتی که لازم باشد در این باربیکیو امکان اضافه نمودن آن وجود دارد.

قابلیت حمل و نقل باربیکیو آماده با استفاده از چرخ های مرغوب، یکی دیگر از مزایای استفاده از باربیکیو های آشپزخانه تهران می باشد.

دلایل استفاده از باربیکو آماده در روف گاردن ها و طراحی ویلا:

طرح باربیکیو سنگی در حیاط یا روف گاردن یا تراس دیگر منسوخ شده است. از باربیکیو آجری هم بسیار کمتر استفاده می شود.

قابل شستشو بودن باربیکیو و راحت تمیز کردن باربیکیو در نوع باربیکیو های استیل  و باربیکیو های آماده و همچنین مناسب بودن برای هر سبک طراحی روف گاردن امروزه استفاده از باربیکیو های آماده را متداول تر نموده است.

شما با اختصاص یک فضای مناسب با امکانات لازم که به عنوان آشپزخانه کوچک در پشت بام شما عمل میکند می توانید بهترین مهمانی خود را در یک فضای زیبا و دنج برگذار نمایید.

بهترین تولیدکننده باربیکیو روف گاردن در ایران

خرید باربیکیو روف گاردن معمولا بر حسب فاکتورهایی همچون نوع آن، تجهیزات، اندازه و قیمت تعیین می‌شود. از طرف دیگر عواملی مثل تولیدکننده محصول نیز در تصمیم شما تاثیرگذار هستند و شما برای یک خرید آگاهانه نیاز به شناخت برندهای مشهور تولید باربیکیو دارید.

آشپزخانه تهران (تهران کیچن) تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو روف گاردن، باربیکیو باغی، باربیکیو آپارتمانی، باربیکیو اجاق دار و باربیکیو ذغالی فن دار با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا بوده و همواره کوشیده است تا بهترین کیفیت و مناسب ‌ترین قیمت را برای مشتریان عزیز مهیا کند. تهران کیچن به عنوان بهترین مرکز تولید باربیکیو در تهران فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینند و به راحتی آن را سفارش دهند. شما می‌توانید انواع باربیکیو روف گاردن را در لیست محصولات بالا مشاهده کنید. همینطور قیمت باربیکیو روف گاردن در مدل‌های مختلف را می‌توانید ببینید.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو روف گاردن به لیست بالا مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو روف گاردن می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس حاصل نمایید.