سفارش ساخت باربیکیو با بهترین متریال و طراحی‌ها

سفارش ساخت باربیکیو

اینکه عبارت سفارش ساخت باربیکیو را جستجو کرده‌اید، نشان می‌دهد که شما نیز جزو افرادی هستید که شخصی‌سازی محیط اطراف‌تان برای‌تان بسیار مهم است. احتمالا به دنبال باربیکیویی هستید که جزئیات آن مطابق با سلیقه و فضای خانه یا ویلای‌تان باشد.

شاید گمان کنید که ساخت سفارشی باربکیو با سلیقه شما آنقدر کار ساده‌ای نیست اما نگران نباشید. ما در تهران کیچن می‌توانیم تمامی انتظارات شما را از بابیکیو برآورده سازیم. خوشحالیم که به خرید باربیکیوهای آماده بسنده نکرده‌اید و به دنبال سبک خاص باربیکیو خود هستید. اگر شما نیز دوست دارید اطلاعاتی در مورد سفارش ساخت باربیکیو طبق سلیقه خودتان به دست آورید، پیشنهاد می‌کنم در این مطلب از تهران کیچن همراه ما باشید.

سفارش ساخت باربیکیو یعنی چه؟

سفارشی‌سازی به معنای شخصی‌سازی باربیکیوها مطابق سبک و سلیقه مورد انتظار مشتریان است. ما در تهران کیچن این فرصت را فراهم کرده‌ایم که باربیکیو سفارشی خود را دقیقا براساس سلیقه خودتان و منحصرا برای خودتان طراحی کنید. به این ترتیب امکان هر گونه تغییر در اندازه، مدل، سبک، جنس و … وجود دارد.

چگونه باربیکیو مد نظر خود را سفارش دهیم؟

اگر شما هم به تازگی قصد خرید باربیکیو را دارید و به گزینه سفارش ساخت باربیکیو فکر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم برای انتخاب مدل دلخواه خود ابتدا سری به فروشگاه اینترنتی تهران کیچن بزنید. اگر به دنبال مدل‌های بیشتر هستید، می‌توانید از سایت‌های خارجی نیز کمک بگیرید و پس از انتخاب سبک و مدل مورد نظر خود با بخش مشاوره سایت تهران کیچن در ارتباط باشید. همکاران ما در مورد قابلیت ساخت و سفارشی‌سازی مدل مورد نظرتان شما را راهنمایی خواهند کرد.

برای راحتی بیش‌تر شما عزیزان بسیاری از مدل‌های باربیکیو سفارشی ساخته شده توسط تیم تهران کیچن در بخش باربیکیو سایت موجود است. برای خرید باربیکیو سفارشی قرار نیست مراحل سختی را طی کنید. اول از همه باید ابتدا سبک و سلیقه خود را بشناسید و سپس بر اساس سلیقه‌تان اقدام به سفارش باربیکیو خود نمایید. به منظور خرید باربیکیو سفارشی می‌توانید مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  • سری به فروشگاه اینترنتی باربیکیو تهران کیچن و دیگر سایت‌های ایرانی و خارجی بزنید.
  • عکس‌های باربیکیو را که بیش‌تر به سلیقه شما نزدیک است را ذخیره کنید.
  • اگر مدل خاصی از باربیکیو را مد نظر دارید، تصاویر مربوط به آن‌ها را نیز ذخیره کنید.
  • برای دریافت مشاوره در خصوص قابلیت سفارشی‌سازی باربیکیو دلخواه خود از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با همکاران ما در ارتباط باشید.
  • تیم تهران کیجن بهترین مدل‌های موجود از سبک مدنظر شما را که قابل خرید یا سفارشی‌سازی هستند، به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • پس از دریافت راهنمایی در صورتی که ساخت سفارشی بابیکیو مد نظر شما توسط تیم تهران کیچن امکانپذیر باشد، می‌توانید مراحل مورد نیاز برای سفارش را طی کنید.

مزایای سفارش ساخت باربیکیو

ساخت سفارشی باربیکیو طبق سلیقه مشتری مزایای بیشماری دارد. در ادامه برخی از این مزایا را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

۱. می‌‎توانید مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

مطمئنا متمایزترین تفاوت باربیکیو آماده با نوع سفارشی در ایناست که می‌توانید مدل دلخواه‌تان را انتخاب کنید. درست است که در حال حاضر مدل‌های متفاوتی از باربیکیو در بازار است اما احتمالا دلخواه شما نبوده است. پس اینجاست که ساخت سفارشی باربیکیو برای شما گزینه بهتری است.

۲. اندازه مدنظرتان را سفارش دهید.

مزیت دیگر سفارش ساخت باربیکیو این است که امکان انتخاب اندازه دلخواه متناسب با فضای خانه یا ویلای‌تان وجود دارد. پس به راحتی می‌توانی طول، عرض و ارتفاع باربیکیو را با توجه به فضا مدنظرتان سفارشی‌سازی نمایید.

به ویژه اگر قصد خرید باربیکیو بالکنی را دارید، مجبور هستید که باربیکیو دلخواه خود را در فضای محدود محل اقامت پیاده‌سازی کنید. بنابراین با خرید باربیکیو سفارشی می‌توان از فضای بالکن و تراس خانه به درستی استفاده کرد و از اشغال فضای اضافی جلوگیری نمود. ابعاد استاندارد تمامی باربیکیوهای بالکنی مجموعه تهران کیچن در توضیحات هر محصول نوشته شده است اما با این حال این امکان نیز وجود دارد که باربیکیو موردنظرتان را مطابق با اندازه‌ی بالکن یا حیاط‌تان نیز سفارش دهید.

۳. بهترین متریال را برای باربیکیو سفارش دهید.

متریال مناسب یکی از تاثیرگذارتری فاکتورها در عمر باربیکیو است. ممکن است شما باربیکیو موردنظرتان را پیدا کنید اما بنظرتان متریال آن مناسب نباشد. بنابراین از خرید منصرف خواهید شد. در این صورت می‌توانید سفارش ساخت باربیکیو با متریال مدنظرتان را بدهید.

آشپزخانه تهران (تهران کیچن) تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا بوده و همواره کوشیده است تا بهترین کیفیت و مناسب‌‌ترین قیمت را برای مشتریان عزیز مهیا کند. تهران کیچن به عنوان مرکز فروش باربیکیو در تهران فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینند و به راحتی آن را سفارش دهند. شما می‌توانید انواع باربیکیو را در لیست محصولات بالا مشاهده کنید. همینطور قیمت باربیکیو در مدل‌های مختلف را می‌توانید ببینید.

شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست بالا مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس حاصل نمایید.

آیا سفارش ساخت باربیکیو نسبت به آماده هزینه زیادی دارد؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ساخت سفارشی باربیکیو هزینه بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که سفارشی سازی را به عنوان گزینه آخر در نظر می‌گیرند. اما حقیقت این است که اگر مدل مبلمان انتخابی شما به طراحی خاص و زمان‌بری نیاز نداشته باشد. یا متریال‌های استفاده شده در آن چندان خاص و دور از ذهن نباشد، هزینه ساخت سفارشی آن هم با قیمت بازار چندان تفاوتی نخواهد داشت.

اما اگر متریال یا مدل خاص را برای باربیکیو خود در نظر داشته باشید که منحصر به فرد و یا وارداتی است، طبیعتا خودتان هم می‌دانید که تفاوت قیمت آن با نمونه‌های موجود در بازار طبیعی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ