بهترین و معتبرترین مرکز فروش باربیکیو در تهران

مرکز فروش باربیکیو در تهران

این روزها مراکز زیادی در سطح کشور در حوزه‌ی فروش تجهیزات آشپزخانه از جمله باربیکیو فعالیت می‌کنند و برخی از آن‌ها حتی امکان خرید حضوری و آنلاین را یکجا فراهم کرده‌اند. آشپزخانه تهران از جمله مراکز فروش باربیکیو است که به راحتی می‌توانید نسبت به خرید محصولات آن اقدام نمایید. اگر شما به دنبال مرکز فروش باربیکیو در تهران هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به وبسایت ما بزنید. ما در ادامه مطلب به نحوه خرید از آشپزخانه تهران پرداخته‌ایم.

مرکز فروش باربیکیو در تهران

یکی از اولین کارهایی که به هنگام پس از یافتن مرکز فروش باربیکیو باید انجام دهید، این است که از صحت فعالیت آن‌ها مطمئنا شوید. مخصوصا اینکه قیمت باربیکیوها بالا بوده و هرگونه اشتباه در خرید می‌تواند هزینه بالایی به شما تحمیل کند. پس مرکز فروشی را انتخاب کنید که معتبر باشد. خوشبختانه با بررسی برخی از معیارها راحت‌تر می‌توانید بهترین مرکز فروش را بیابید.

مثلا باید قبل از خرید سایت و اینستاگرام برند مدنظرتان را بررسی کنید. اگر برند موردنظر دارای سایت و اینستاگرام معتبر و فعالی باشد، پس احتمالا کاربلد بوده و می‌توانید به او اعتماد کنید. همینطور برندهای معتبر امکان خرید حضوری را نیز فراهم می‌کنند. آشپزخانه تهران به عنوان مرکز فروش باربیکیو در تهران نیز دارای وبسایت همیشه به روز و اینستاگرام فعال بوده تا بتواند پروسه خرید را برای کاربران راحت کند. البته شما به صورت حضوری نیز می‌توانید برای خرید باربیکیو اقدام کنید. در بخش‌های بعدی نحوه خرید باربیکیو از سایت، اینستاگرام و به صورت حضوری را توضیح داده‌ایم.

۱. خرید اینترنتی از طریق وبسایت tehrankitchen.com

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اضافه شدن امکان خرید غیرحضوری، امروزه شرکت‌هایی که به صورت اینترنتی و مجازی کار فروش محصولات را انجام می‌دهند، روز به روز در حال افزایش هستند. انتخاب نوع فروشگاه اینترنتی که ما خریدمان را از آن انجام می‌دهیم به عوامل مختلفی بستگی دارد و هر چه اعتماد مصرف‌کننده نسبت به آن شرکت بیشتر شود، خرید باربیکیو به صورت اینترنتی نیز راحت تر صورت می‌پذیرد.

شرکت آشپزخانه تهران از ابتدای تاسیس خود به دنبال راهی برای رساندن مستقیم محصولات تولیدی خود به مصرف کننده نهایی بوده است .لذا با طراحی فروشگاه اینترنتی تخصصی تجهیزات آشپزخانه صنعتی این امکان را به مصرف کننده داده است تا با ورود به این سایت از تنوع محصولات دیدن نموده و با مقایسه محصولات خرید خود را بدون واسطه انجام دهد.

قابل ذکر است سایت آشپزخانه تهران به عنوان مرکز فروش باربیکیو در تهران دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت می‌باشد که این اطمینان را به خریدار می‌دهد که بتوانند از درگاه امن بانکی خرید نمایید.

از مزایای سایت آشپزخانه تهران وجود محصولات به همراه عکس با کیفیت ، ویدئو محصولات و توضیحات کامل آنها می باشد . با مقایسه و بررسی دقیق می توانید خرید دلخواه خود را انجام دهید . به دلیل اینکه تمامی تولیدات کارخانه آشپزخانه تهران در سایت فروخته می شود لذا خریدار این اطمینان را دارد که محصول را مستقیم از تولید کننده خریداری نموده و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش می تواند مستقیم با تولید کننده ارتباط برقرار نماید.

در ویدیو زیر در مورد نحوه سفارش باربیکیو از تهران کیچن صحبت کرده‌ایم. برای اطلاعات تکمیلی‌تر در مورد سفارش ساخت باربیکیو پیشنهاد می‌کنیم مطلب مربوطه را مطالعه کنید.

۲. خرید از طریق اینستاگرام tehran_kitchen

حضور آشپزخانه تهران در فضای مجازی تنها به سایت فروش آنلاین خلاصه نمی‌شود . امروزه اپلیکیشن اینستاگرام بسیار محبوب بوده و در بین ایرانیان حسابی طرفدار دارد. شرکت آشپزخانه تهران از چند سال پیش در این اپلیکیشن فعالیت داشته و به معرفی محصولات خود می‌پردازد. تمامی محصولات این شرکت به صورت فیلم و یا عکس در پیج tehran_kitchen بارگزاری شده و خریداران می توانند به صورت کامل محصولات را بررسی نمایند .

جهت ارتباط با فروش می‌توانید با مراجعه به دایرکت، کلیک برروی لینک سایت و یا تماس مستقیم با شماره‌های تماس ذکر شده در بیو پیچ، سؤالات خود را پرسیده و خرید مد نظرتان را نهایی کنید. برای مشتریانی که در تهران ساکن هستند، امکان واریز پیش پرداخت و تسویه مابقی درب منزل نیز وجود دارد.

۳. خرید حضوری از طریق نمایندگی‌ها

بعضی از افراد اعتقادی به خرید غیر حضوری و آنلاین نداشته و نیاز دارند که محصول را از نزدیک لمس نمایند و کیفیت ها را مقایسه نمایند. شرکت آشپزخانه تهران جهت احترام به نظرات و خواست مشتریان اقدام به اعطای نمایندگی فروش در شهرهای مختلف و قراردادن محصولات خود در فروشگاه های معتبر نموده است و این امکان را بوجود آورده که مشتریان در هر نقطه‌ای از کشور بتوانند با حضور در فروشگاه‌ها و نمایندگی های این شرکت خرید خود را انجام دهند.

نکته بسیار مهم این است که قیمت در تمامی نمایندگی‌ها ، سایت و شبکه‌های مجازی به یکسان بوده و اختلاف قیمت در هیچ کدام از روش های خرید وجود ندارد.

مرکز فروش باربیکیو در تهران

۴. خرید حضوری در دفتر مرکزی و یا حضور در کارخانه (مرکز فروش باربیکیو در تهران)

شرکت آشپزخانه تهران همواره با مشتریان خود ارتباط تنگاتنگی برقرار می‌نمایند . جهت این منظور مشتریانی که مایل باشند از محل کارخانه بازدید داشته و از کیفیت محصولات و نحوه ساخت از نزدیک مطلع شوند می‌توانند در محل کارخانه واقع در کیلومتر ۱۳ جاده فتح حوالی سعید آباد شهریار به صورت حضوری تشریف آورده و از اطلاعات همکاران ما بهره مند شوند.

در صورتی که دوری مسیر و رفت و آمد مشکل باشد کارشناسان ما در دفتر مرکزی شرکت آشپزخانه تهران در حوالی غرب تهران منطقه همه روزه پذیرای مشتریان عزیز جهت خرید حضوری و مشاوره می‌باشد .

شرکت آشپزخانه تهران علاوه بر سعی و اهتمام خود در تولید محصولات با کیفیت بالا همواره تلاش خود را برای راحتی خریداران محترم در زمان خرید نیز داشته است.

مشتریان گرمی در صورتی که به هر روش ذکر شده در قسمت بالا بخواهند خرید نمایند مطمئن باشند که محصول با کیفیت را به دستشان خواهیم رساند تا در لحظات شاد در کنارشان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ