معرفی ۷ تولید کننده برتر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

معرفی 7 تولید کننده برتر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران متنوع هستند و در بازار تجهیزات آماده‌سازی مواد غذایی، از جمله کابینت استیل، تجهیزات پخت‌وپز از جمله باربیکیو گازی و  ذغالی، کانتر و تجهیزات سلف سرویس و یخچال و سردخانه با هم رقابت می‌کنند. از این رو ما در این مقاله از آشپزخانه تهران، به معرفی ۷ تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بازار ایران پرداخته‌ایم.

۷ تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی بازار ایران

آشپزخانه صنعتی یکی از بخش‌های حیاتی در هر رستوران، هتل، بیمارستان و سایر مکان‌های خدماتی و صنعتی است. تجهیزات آشپزخانه صنعتی نقش اساسی در عملکرد و بهره‌وری این مکان‌ها ایفا می‌کنند و به نوعی قلب هر واحد خدماتی و رستورانی هستند. در بازار پر رقابت ایران نیز رقابت زیادی در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی وجود دارد و تعداد زیادی تولیدکننده در این حوزه فعال هستند.

تولیدکنندگان متعددی وجود دارند که تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی تولید می‌کنند. در این مقاله، ما به معرفی ۷ تولیدکننده بزرگ تجهیزات آشپزخانه صنعتی در بازار ایران پرداخته‌ایم. این شرکت‌ها با کیفیت بالا و محصولات متنوع خود، به عنوان گزینه‌های برتر در این صنعت شناخته می‌شوند.

شرکت پرشیا استیل

شرکت پرشیا استیل با بیش از ۳۸ سال سابقه در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، به عنوان یکی از پیشروهای این حوزه در ایران شناخته می‌شود. این شرکت دارای استاندارد ملی در زمینه تجهیزات سیستم پخت در ایران می‌باشد.

با اعتماد به دانش جهانی و بهره‌گیری از تیم مهندسی و کارشناسان مجرب خود در حوزه‌های مشاوره، طراحی، تولید و نصب تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی و سلف‌سرویس؛ فعالیت گسترده دارد. شما عزیزان می‌توانید تمامی تولیدات این شرکت را در وبسایت‌شان مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید این مقاله را نیز بخوانید:

راهنمای کامل و صفر تا ۱۰۰ راه اندازی رستوران بیرون بر

آشپزخانه تهران

شرکت آشپزخانه تهران، با تأسیس در سال ۱۳۹۳ در شهر تهران، از آن زمان با گواهی رتبه‌بندی و احراز صلاحیت از شورای عالی انفورماتیک کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت با بهره‌گیری از تجربیات بی‌نظیر کارشناسان و پرسنل خود، تمرکز اصلی خود را بر افزایش رضایت مشتریان و توسعه فعالیت‌های خود در زمینه خرید و فروش ماشین‌آلات و تجهیزات به‌روز ایران و جهان معین نموده است.

از ویژگی‌های برجسته شرکت تهران کیچن، می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • تأمین محصولات با کیفیت و مطابق با استانداردهای بین‌المللی
  • ارائه خدمات پس از فروش حرفه‌ای
  • تعهد به ارائه گارانتی اصلی برای مشتریان خود

این شرکت با تمرکز بر توسعه اینترنتی در زمینه فروش و ارتباط مستقیم با مشتریان به عنوان هدف اصلی خود، در زمینه تجارت الکترونیک و تجربه آسان و کارآمد خرید آنلاین در ایران به نمایندگی از معتبرترین مراکز و نهادهای ذی‌ربط کشور به حرکت درآمده و تأسیس مرکز امور مشتریان در شهر تهران برای ارتقاء کیفیت و سرعت خدمات پس از فروش، نشانگر توجه جدی این شرکت به نیازهای مشتریان و توسعه خدمات اینترنتی خود می‌باشد.

شرکت آشپزخانه تهران به عنوان مرجع تخصصی در زمینه تجهیزات و دستگاه‌های آشپزخانه صنعتی در ایران به رسمیت شناخته شده و با اخذ نماد اعتماد الکترونیک از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ تایید شده است.

تهران کیچن با بیش از هفت سال تجربه در زمینه خدمات اینترنتی و فروش از نزدیک یک میلیون مشتری خود با اطمینان بالایی به سفارش‌ها و خدمات خود مشغول به کار است. تعهد تهران کیچن به ارائه بهترین خدمات در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی با تمرکز بر ارائه محصولات با کیفیت و ارتقاء تجربه مشتریان در فرآیند خرید و پس از فروش، مهمترین ویژگی این شرکت به شمار می‌رود.

♦ شما می‌توانید تمامی تجهیزات آشپزخانه تهران را همین سایت از بخش محصولات مشاهده کنید.

مشاهده تجهیزات آشپزخانه صنعتی تهران کیچن

شرکت آپادانا تجهیز

شرکت آپادانا تجهیز با بیش از دو دهه تجربه در زمینه مشاوره، طراحی، و تجهیز آشپزخانه‌های سنتی، صنعتی، فست فود، و کافی‌شاپ‌ها به عنوان یک مرکز محبوب در صنعت تجهیزات آشپزخانه شناخته شده است.

این شرکت با بهره‌گیری از تیمی از متخصصان و کارشناسان کارآزموده و مجرب در زمینه طراحی و تجهیز فضاهای آشپزخانه، اهدافی چون بهینه‌سازی مصرف سوخت با رعایت روش‌های صحیح مصرف، افزایش کیفیت طبخ و پخت، کاهش ضایعات مواد غذایی، بهبود سطح بهداشت در انواع فضاها و تجهیزات تولید مواد غذایی، مکانیزه‌سازی سیستم طبخ، کاهش نیروی انسانی و افزایش چند برابری ظرفیت پخت با حفظ کیفیت محصولات را در پیش گرفته است. شما عزیزان می‌توانید تمامی تولیدات این شرکت را در وبسایت‌شان مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید این مقاله را نیز بخوانید:

چگونه تجهیزات آشپزخانه از جنس استیل را تمیز کنیم؟

دیجی صنعت

دیجی صنعت به عنوان تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی با تکیه بر دانش و تجربه چند ساله در این حوزه، تمرکز خود را بر تأمین محصولاتی با کیفیت برتر و قیمت رقابتی قرار داده است.

این شرکت با هدف حذف واسطه و فروش مستقیم با قیمت‌های تولیدی وارد بازار ایران و جهان شده و توانمندی ارائه مشاوره تخصصی و پشتیبانی ۲۴ ساعته را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

با تمرکز بر اهدافی چون توجه به کیفیت محصولات، جامعیت در تجهیزات صنایع غذایی، سهولت فرآیند خرید برای مشتریان و پشتیبانی کامل از محصولات فروخته شده، دیجی صنعت در خدمت کسب و کارها و صنایع مختلف می‌باشد.

این شرکت از اصول مشتری مداری پیروی کرده و تلاش دارد تا نیازهای مشتریان را با کیفیت و سرعت مناسب تأمین کند. شما عزیزان می‌توانید تمامی تولیدات این شرکت را در وبسایت‌شان مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید این مقاله را نیز بخوانید:

آشپزخانه تهران؛ بهترین برند باربیکیو بازار ایران

گروه صنعتی تجهیز گستر

گروه صنعتی تجهیز گستر با دو دهه تجربه در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی، فست فود، سلف سرویس، و کترینگ، به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان در این صنعت در ایران مطرح می‌شود.

این گروه با تکیه بر دانش و تجربه تخصصی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برجسته ایران و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته، تولید محصولات با کیفیت و استاندارد جهانی را در دستور کار خود قرار داده است.

همچنین، با تصمیم به توسعه و به‌روزرسانی تجهیزات تولیدی خود، این گروه به تأمین نیازهای صنایع مختلف و افزایش کیفیت محصولات پرداخته و تلاش دارد تا به بازار بورس اوراق بهادار نیز وارد شده و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت تولید لوازم آشپزخانه صنعتی را فراهم کند.

تجهیز گستر تمامی تلاش خود را برای ارتقاء کیفیت محصولات و ارضای مشتریان خود به کار می‌گیرد. شما عزیزان می‌توانید تمامی تولیدات این شرکت را در وبسایت‌شان مشاهده کنید.

شرکت گسترش استیل نوآوران راد

شرکت گسترش استیل نوآوران راد با برند تجاری گارد استیل، از سال ۱۳۸۴ به عنوان یک تولیدکننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران فعالیت می‌نماید. این شرکت با تکیه بر تجربه و دانش فنی خود و از طریق بهره‌گیری از خلاقیت و توانایی‌های موجود، به طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه‌های صنعتی، رستوران‌ها، فست‌فود و کافی‌شاپ‌ها می‌پردازد.

گسترش استیل نوآوران راد بر تولید محصولات با کیفیت و رقابت‌پذیر با محصولات روز دنیا تأکید دارد و از نظارت و کنترل کیفیت مداوم، استفاده از بهترین تأمین کنندگان مواد اولیه، و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان ایرانی اهمیت می‌دهد.

این شرکت در طول دو دهه فعالیت خود به همکاری با بیش از صدها سازمان بزرگ و مجموعه خصوصی در داخل و خارج از ایران پرداخته و توانسته است در این زمینه جایگاه معتبری به دست آورد. شما عزیزان می‌توانید تمامی تولیدات این شرکت را در وبسایت‌شان مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید این مقاله را نیز بخوانید:

بهترین برند تجهیزات آشپزخانه صنعتی ایران کدام برند است؟

ساتراپ

شرکت ساتراپ پیشگام تجهیز، با افتخار تاریخچه موفقی در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارد. این شرکت از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده و با اتکاء به تیم متخصص و متعهد خود، به اجرای پروژه‌های متعدد در داخل و خارج از کشور پرداخته است.

تمرکز این شرکت بر اصل مشتری مداری و ارتقاء سطح خدمات به مشتریان باعث کسب رضایت آنان گردیده و در ارتباط با برندهای معتبر داخلی و خارجی، تجهیزات آشپزخانه صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می‌نماید.

شرکت ساتراپ پیشگام تجهیز تلاش دارد تا نیازهای مشتریان را با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود رفع نماید و تاکید بر اصول مشتری مداری را در همه جنبه‌های کاری خود حفظ نماید. شما عزیزان می‌توانید تمامی تولیدات این شرکت را در وبسایت‌شان مشاهده کنید.

ممنون که تا انتها با ما همراه بودید. همان طور که مشاهده کردید، در این مقاله به معرفی ۷ تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی در ایران پرداختیم. هر کدام از این تولید کننده‌ها، از تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های به روز و مجهز برای تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بهره می‌برند.

آشپزخانه تهران (تهران کیچن) یکی از معتبرترین تامین کنندگان تجهیزات و ملزومات آشپزخانه‌های صنعتی و رستورانی در ایران است که بستر مطمئن و امنی را برای سفارش تجهیزات پیش روی شما قرار می‌دهد.

از طریق وب سایت تهران کیچن می‌توانید قیمت انواع تجهیزات آشپزخانه صنعتی را ببینید و خرید خود را آگاهانه انجام دهید. انواع و اقسام تجهیزات آشپزخانه و رستوران بیرون بر در تهران کیچن موجود هستند که می‌توانید بر اساس نیاز و هدفی که دارید، انتخاب‌شان نمایید.

برای مشاهده‌ی کل محصولات موجود در آشپزخانه تهران (تهران کیچن) کافی است روی لینک “خرید تجهیزات رستوران بیرون برکلیک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ