معرفی بهترین باربیکیو گازی بازار ایران + نکاتی که به هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید!

بهترین باربیکیو گازی

امروزه به دلیل مزایای بالایی که باربیکیوهای گازی با خود به همراه دارند، توانسته‌اند حجم بالایی از تقاضای بازار را به خود اختصاص دارند. از این رو انواع باربیکیو گازی در شکل و اندازه‌های مختلف به بازار عرضه شده است. اگر شما نیز به دنبال بهترین باربیکیو گازی بازار هستید، آدرس را درست آمده‌اید. ما در این مطلب از وبلاگ تهران کیچن هر آنچه که باید در مورد خرید بهترین باربیکیو گازی بدانید را پوشش داده‌ایم. همینطور مدل‌های مختلفی از انواع بهترین باربیکیوهای گازی را معرفی نموده‌ایم.

به هنگام خرید بهترین باربیکیو گازی به چه نکاتی باید توجه کنید؟

باربیکیو گازی به زبان ساده، کباب‌پزی است که غذا را با گاز طبخ می‌کند. بیشتر کباب‌پزهای گازی از گاز شهری یا کپسول به عنوان سوخت استفاده می‌کنند که دقیقا به باربیکیو متصل می‌شود. بزرگترین مزیت باربیکیوهای گازی این است که به راحتی روشن می‌شوند و به سرعت می‌توانید پخت‌وپز را شروع کنید. تقریبا فقط ۱۰ دقیقه لازم است تا داغ شوند و بتوانید عمل کباب کردن را بر روی آن‌ها شروع کنید. وقتی کارتان تمام شد نیز به سادگی خاموش می‌شوند و دیگر نیازی نیست که همانند ذغال منتظر خاموش شدن آن‌ها بمانید.

علاوه بر این کنترل باربیکیوهای گازی آسان‎تر است و شبیه به اجاق گاز می‌باشند. شما با چرخاندن دستگیره شعله به راحتی آن را کم و زیاد کنید. اگر می‌خواهید با حداقل زحمت کباب کنید، پیشنهاد می‌کنم مدل گازی را انتخاب نمایید. شما می‌توانید در مطلب زیر به طور مفصل با مزایای باربیکیوهای گازی و ذغالی آشنا شوید.

در مجله تهران کیچن بخوانید: باربیکیو ذغالی بهتره یا گازی؟ مقایسه باربیکیو ذغالی و گازی

همین مزایای زیاد باربیکیوهای گازی باعث شده است که امروزه مدل‌های مختلفی ازآن به بازار عرضه شوند. از این رو انتخاب از بین آن‌ها می‌تواند کمی دشوار باشد. ما در این بخش برخی از معیارهایی که باید به هنگام خرید بهترین باربیکیو گازی به آن توجه کنید را توضیح داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم به هنگام انتخاب بهترین برند باربیکیو گازی به این نکات توجه کنید:

  • جنس باربیکیو: شما باید در ابتدا جنس متریالی که در ساخت باربیکیو بکار رفته است را بررسی کنید. معمولا استیل بادوام‌ترین و بهترین متریال برای ساخت باربیکیو است.
  • برنر: هر چه تعداد برنرها بیشتر باشد، می‌توانید در هر دفعه تعداد کباب بیشتری را بپزید. شعله‌های بیشتر به شما انعطاف‌پذیری بالاتری را می‌دهند و می‌توانید غذاهای مختلف را بر روی حرارت متفاوتی بپزید. بهتر است باربیکیویی را انتخاب کنید که از استیل یا برنز ساخته شده باشند چرا که دوام بیشتری نسبت به آلومینیوم و چدن دارند و زنگ نمی‌زنند.
  • پایه‌های چرخ‌دار: اگر باربیکیو شما مجهز به پایه‌های چرخدار باشد، جابجایی آن راحت‌تر خواهد شد.
  • سینی چکه‌گیر: با سینی چکه گیر بعد از هر پخت، می‌توانید چربی‌های اضافی که داخل سینی ریخته‌اند را به راحتی دور بریزید.
  • تجهیزات اضافی: هر وسیله‌ی اضافی کوچکی که می‌تواند پروسه‎ی پخت‌وپز را برای شما ساده‌تر کند، در انتخاب باربیکیو مهم است. به عنوان مثال، میزهای کناری می‌توانند فضایی را برای قرارگیری وسایل آشپزی در اختیار شما قرار دهند. اگر باربیکیو شما دارای شعله جانبی باشد، می‌توانید در کنار کباب کردن سس باربیکیو یا سوپ موردعلاقه‌تان نیز بپزید.

آشپزخانه تهران (تهران کیچن) که تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا است، می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. تهران کیچن فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینند و به راحتی آن را سفارش دهند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست محصولات مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. ما در بخش بعدی تعدادی نمونه‌کار آشپزخانه تهران را برای شما لیست کرده‌ایم که می‌توانند در انتخاب بهترین باربیکیو گازی به شما کمک کنند.

چند نمونه از بهترین باربیکیوهای گازی بازار ایران

باربیکیو رومیزی مدل BFD-051

بهترین باربیکیو گازی

باربیکیو رومیزی مدل BFD-051 برای آشپزخانه‌ها و کسب‌وکارهایی با فضای کاری کوچک مناسب بوده و برای شما امکان کباب کردن ۸ الی ۹ سیخ را فراهم می‌کند. جنس این باربیکیو از از فولاد درجه یک می‌باشد که سطح آن با رنگ استاتیک پوشانده شده است. سوخت آن نیز گاز شهری می‌باشد اما قابلیت ذغالی شدن را داراست. به این شکل که در صورت سفارش شما همکاران ما باکس زغال به عمق ۹ سانتی متر را در اختیار شما قرار می‌دهند که بر روی شعله غذای قرار دهید و آن را به باربیکیو ذغالی تبدیل کنید.

این باربیکیو دارای طول کباب پز ۵۰ سانتی متر با ۸ شعله و برخی تجهیزات دیگر مثل سینی چکه‌گیر می‌باشد. با اینکه باربیکیو بدون پایه می‌باشد و باید روی سکویی قرار بگیرد اما در صورت تمایل شما امکان پایه‌دار و کابینت‌دار شدن آن وجود دارد. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی کامل با مشخصات این باربیکیو روی لینک مشخصات آن کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو رومیزی مدل BFD-051 

باربیکیو گازی مدل BFC-051

باربیکیو گازی مدل BFC-051

برای کسانی که به دنبال بهترین باربیکیو گازی کوچک و کابینت‌دار برای فضای خود هستند، ما باربیکیو مدل BFC-051 را طراحی کرده‌ایم. تقریبا تمامی مشخصات این باربیکیو مشابه مدل قبلی می‌باشد اما دارای کابینت و میز تاشو می‌باشد که پروسه‌ی نگهداری وسایل کباب را راحت‌تر می‌کند. پایه‌های چرخدار این باربیکیو امکان جابجایی آن را آسان‌تر می‌کند و برعکس مدل قبلی به راحتی می‌توانید آن را از فضای داخل به فضای بیرون از خانه منتقل نمایید. این باربیکیو با طول کباب‌پز ۵۰ سانتی متر با ۸ شعله، می‌تواند برای مهمانی‌های ۶ الی ۷ نفره مناسب باشد. تمامی مشخصات این محصول مشابه مدل قبلی است اما برای مشاهده عکس و جزئیات بیشتر پیشنهاد می‌کنم بر روی لینک محصول کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BFC-051 

باربیکیو گازی مدل BRC-110

در ادامه مطلب بهترین باربیکیو گازی مدلی را معرفی می‌کنیم که اندازه‌ی بزرگتری نسبت به مدل‌های قبلی دارد. مطمئنا چیزی که در این باربیکیو بیشتر توجهات را به خود جلب می‌کند، رنگ تمام مشکی آن است. البته به این نکته اشاره کنیم که جنس بدنه از فولاد درجه یک است که با بهترین رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای پوشیده شده است. این باربیکیو برعکس مدل‌های قبلی دارای طول کباب‌پز بزرگتری بوده و می‌تواند ۱۰ الی ۱۲ سیخ را در هر بار کباب کند. علاوه بر این دارای شعله خوراک‌پزی، سرخ کن و میز کنار تاشو با دو عدد کشو و دو عدد کابین پایین می‌باشد.

علاوه بر این دارای سینی چکه‌گیر نیز است که از کثیف شدن قسمت‌های داخلی باربیکیو جلوگیری می‌نماید. شما در لینک زیر می‌توانید به طور مفصل با مشخصات این باربیکیو گازی آشنا شوید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو گازی مدل BRC-110

باربیکیو سه کاره استیل

برای خانواده‌هایی که به دنبال باربیکیویی با ترکیب ورق استیل و چوب ترموود هستند، ما باربیکیو سه کاره استیل را پیشنهاد می‌کنیم. این باربیکیو ترکیبی از ورق استیل و چوب ترموود باشد و ویدیویی از آن را در بالا مشاهده می‌کنید. همینطور به طور همزمان امکان پخت‌وپز، سرخ کردن و کباب کردن را به شما می‌دهد. تقریبا ابعاد این باربیکیو نیز مشابه مدل قبلی است و امکان کباب کردن ۱۰ الی ۱۲ سیخ را فراهم می‌نماید. اگر شما علاقه‌مند به خرید یا مشاهده قیمت بهترین باربیکیو گازی سه کاره استیل هستند، پیشنهاد می‌کنم بر روی لینک محصول کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو سه کاره استیل

باربیکیو گازی طرح خطی

در ادامه مطلب بهترین باربیکیو گازی چند نمونه از باربیکیوهایی با سایزهای بزرگ را معرفی می‌کنیم. همانطور که در ویدیو محصول نیز مشاهده می‌کنید، این باربیکیو برای خانواده‌های پرجمعیت و مهمانی‌ها یا کسب‌وکارهای بزرگ کاربردی است. طول کباب‌پز این باربیکیو برابر با ۹۰ سانتی‌متر با ۱۵ شعله است و امکان کباب‌ کردن ۲۰ الی ۲۵ سیخ را فراهم می‌کند. علاوه بر این باربیکیو گازی طرح خطی مجهز به شعله خوراک‌پزی، سرخ کن، میزکنار تاشو، سینی چکه‌گیر و کابینت بوده و تقریبا تمامی نیازهای شما را می‌تواند برطرف کند. با این حال باید توجه کنید که ابعاد آن بزرگ است و قبل از خرید حتما باید در مورد فضای قرارگیری آن تصمیم بگیرید. برای مشاهده عکس و مشخصات بیشتر بر روی لینک محصول کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو گازی طرح خطی

باربیکیو آیلند

یکی دیگر از بهترین باربیکیو گازی بازار ایران را می‌توان همین باربیکیو آیلند دانست که دارای طول ۲ متر است. این باربیکیو دارای کباب‌پزی به طول ۹۰ سانتی‌متر برای کباب کردن ۲۰ الی ۲۵ سیخ می‌باشد. علاوه بر این دارای سرخ کن، شعله‌‌ خوراک‌پزی و سینک ظرفشویی است. این باربیکیو ظرفشویی دار امکان شستشو در کنار کباب کردن را ساده‌تر می‌کند. شما در لینک زیر می‌توانید به طور مفصل با مشخصات این باربیکیو گازی آشنا شوید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو آیلند

باربیکیو آیلند یخچال‌دار

باربیکیو آیلند یخچال‌دار

باربیکیو آیلند یخچال‌دار یکی از متفاوت‌ترین و بهترین مدل‌های تولید آشپزخانه تهران است که تقریبا هر تجهیزات موردنیازی را در خو دجای داده است. همانطور که از نامش مشخص است، این باربیکیو دارای یخچال استاتنداری است که می‌توانید نوشیدنی‌ها و دسرهای خود را در آن قرار دهید. علاوه بر این دارای شعله‌ خوراک‌پزی، سرخ کن و سینک تک لگن به همراه شیر آب است. اگر شما علاقه‌مند به خرید یا مشاهده قیمت باربیکیو آیلند یخچال‌دار هستند، پیشنهاد می‌کنم بر روی لینک محصول کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو آیلند یخچال‌دار

البته باربیکیوهای تهران کیچن فقط محدود به این ۷ محصول نیست. انواع باربیکیو با تجهیزات مختلف و اندازه‌های گوناگون در بخش محصولات وبسایت موجود است که می‌توانید تمامی محصولات را به صورت یکجا در آن مشاهده کنید. البته در صورتی که نتوانستید، باربیکیو مدنظرتان را بیابید، می‌توانید آن را سفارشی‎‌سازی نمایید. تهران کیچن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو اجاق دار خود را با ویژگی‌های مدنظرشان سفارش دهند.

ما در بالا به طور مفصل در مورد بهترین باربیکیو گازی صحبت کردیم و مدل‌های مختلفی معرفی نمودیم. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست محصولات مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ