۵ مدل باربیکیو برای تراس و بالکن‌های کوچک

مدل باربیکیو در بالکن کوچک

متاسفانه همه‌ی خانواده‌ها حیاط یا پاسیو بزرگ ندارند و همین نبود فضای بیرونی کافی، می‌تواند برای بسیاری از مردم موضوع ناامیدکننده‌ای باشد. با این حال باید به شما بگوییم که فضای کوچک به معنی صرفنظر از خرید باربیکیو نیست. خوشبختانه امروزه باربیکیوهای کوچک و رومیزی طراحی شده‌اند و دیگر نیازی به پاسیو و بالکن بزرگ نیست. باربیکیوهای کوچک و جمع‌وجور امروزی در حال محبوب شدن هستند و گزینه‌ی فوق‌العاده‌ی برای خانواده‌های آپارتمان‌نشین می‌باشند. اگر به دنبال مدل باربیکیو در بالکن کوچک هستید، حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید. ما در اینجا ۵ نمونه از بهترین باربیکیوهای کوچک بالکنی بازار را معرفی کرده‌ایم.

۵ مدل باربیکیو در بالکن کوچک

قبل از اینکه بخواهیم لیستی از بهترین مدل‌های باربیکیو برای بالکن‌های کوچک را معرفی کنیم، می‌خواهیم هر آنچه که باید در مورد خرید باربیکیو برای بالکن بدانید را پوشش دهیم. اول اینکه باربیکیو کوچک به دلیل سایز کم خود معمولا دارای تجهیزات اضافی مثل شعله خوراک پزی، سینک ظرفشویی، سرخ کن، میزکار، قفسه، کابینت و یخچال نیست. همینطور طول کباب‌پز در آن‌ها کوچک‌تر است و شما باید به هنگام خرید به تعداد سیخ‌هایی که در هر نوبت می‌توانید کباب کنید، توجه نمایید.

همینطور به یاد داشته باشید که باربیکیوهای گازی و باربیکیو ذغالی به هنگام استفاده با مقدار زیادی مونوکسید کربن و دود همراه هستند و به هوای آزاد نیاز دارند. از این رو موقعیت قرارگیری آن مهم است. اگر جرقه‌ای بر روی وسیله‌ی از بالکن بیفتد، امکان آتش‌سوزی وجود دارد. به همین خاطر باید تمامی وسایل، گلدان و گیاهان را از محلی که قرار است در آن از باربیکیو استفاده کنید دور نمایید. در هنگام روشن بودن باربیکیو باید مراقب باشید و به هیچ عنوان باربیکیو را بدون مراقب رها نکنید. از قبل در مورد همه‌ی وسایل موردنیاز برای آشپزی برنامه‌ریزی کنید تا مجبور نشوید برای آوردن چیزی به داخل خانه بروید.

علاوه بر این باید باربیکیو را روی سطح صافی قرار دهید تا از واژگونی آن جلوگیری نمایید. لباس‌هایی که آستین‌های بلند یا قطعات آویزان دارند نپوشید چرا که به هنگام نزدیک شدن به شعله به راحتی آتش‌ می‌گیرند. همینطور باید از پیش بند و دستکش‌های ضدحریق استفاده کنید. ما در مطلبی جداگانه به طور مفصل در مورد نکات ایمنی استفاده از باربیکیو صحبت کرده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حتما این مطلب را بخوانید و نکات ذکر شده را جدی بگیرید.

در مجله تهران کیچن بخوانید: ۱۲ نکته‌ی ایمنی که به هنگام استفاده از باربیکیو باید به آن‌ها توجه کنید!

ما در بخش بعدی تعدادی نمونه‌کار از مدل باربیکیو در بالکن کوچک که تولید آشپزخانه تهران هستند را برای شما لیست کرده‌ایم. آشپزخانه تهران (تهران کیچن) که تولیدکننده انواع مختلف باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی با بهترین کیفیت ساخت و جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا است، می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد. تهران کیچن فرصتی را برای خریداران فراهم کرده است که تمامی انواع باربیکیوهای تولید خود را به صورت آنلاین و با مشخصات کامل ببینند و به راحتی آن را سفارش دهند. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست محصولات مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید.

باربیکیو رومیزی مدل BFD-051

مدل باربیکیو در بالکن کوچک
مدل باربیکیو در بالکن کوچک
ویژگی‌های باربیکیو رومیزی مدل BFD-051
نوع گازی
ابعاد باربیکیو (cm) ۳۰ × ۵۰ × ۵۰
طول کباب‌پز ۵۰ سانتی‌متر ۸ شعله (۸ الی ۹ سیخ)
وزن ۱۵ کیلوگرم

باربیکیو رومیزی مدل BFD-051 همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، دارای ابعاد کوچکی بوده و می‌تواند برای انواع بالکن مناسب باشد. ابعاد این باربیکیو برابر با ارتفاع ۳۰، عرض ۵۰ و طول ۵۰ سانتی‌متر می‌باشد که امکان نگهداری و جابجایی آن را آسان‌تر می‌نمایید. تامین سوخت آن نیز از طریق گاز شهری می‌باشد و امکان توزیع عالی گرما را برای پخت سریع و یکنواخت فراهم می‌کند. استفاده از آن نیز بسیار راحت بوده و به سرعت می‌توانید کباب کردن را شروع کنید. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی کامل با مشخصات این باربیکیو روی لینک مشخصات آن کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو رومیزی مدل BFD-051

باربیکیو گازی مدل BFT-051

ویژگی‌های باربیکیو گازی مدل BFC-051
نوع گازی
ابعاد باربیکیو (cm) ۹۰ × ۵۰ × ۵۰
طول کباب‌پز ۵۰ سانتی‌متر ۸ شعله (۸ الی ۹ سیخ)
وزن ۳۸ کیلوگرم

باربیکیو گازی مدل BFC-051 یکی دیگر از محصولات موردعلاقه ما و بهترین مدل باربیکیو در بالکن کوچک است. چیزی که این باربیکیو را از مدل قبلی متمایز می‌کند، حمل آسان‌تر آن بخاطر پایه‌های چرخدارش است. این باربیکیو با با ارتفاع ۹۰، عرض و طول ۵۰ سانتی‌متر و وزن ۳۸ کیلوگرم و پایه‌‌های چرخدار خود برای تمامی آپارتمان‌ها با بالکن کوچک مناسب می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی کامل با مشخصات این باربیکیو روی لینک مشخصات آن کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BFT-051

البته این باربیکیو به شکل کابین‌دار نیز قابل ساخت و سفارش است. نمونه‌ای از همین باربیکیو با کابینت را در زیر می‌توانید مشاهده کنید.

باربیکیو-کبابپز-۵۱-سانتی-متری-با-کابینت
مدل باربیکیو در بالکن کوچک

باربیکیو گازی مدل BSRC

ویژگی‌های باربیکیو گازی مدل BSRC
نوع گازی
ابعاد باربیکیو (cm) ۱۲۰ × ۵۰ × ۶۲
طول کباب‌پز ۶۰ سانتی متر ۹ شعله (۱۰ الی ۱۲ سیخ جوجه)
وزن ۴۰ کیلوگرم

برای خانواده‌هایی که به دنبال باربیکیویی با کمی امکان فضای پخت بیشتر هستند، ما باربیکیو گازی مدل BSRC را پیشنهاد می‌کنیم. این باربیکیو دارای ابعاد بزرگتری نسبت به دو مدل قبلی است اما در عین حال فضای بیشتری را نیز برای کباب کردن در هر نوبت ارائه می‌دهد. برای اینکه ممطئن شوید این مدل باربیکیو در بالکن کوچک شما قابل قرارگیری می‌باشد، حتما ابعاد آن را با فضای موردنیاز خود بسنجید. از ویژگی‌های اضافی این باربیکیو می‌توان به میز تاشو برای نگهداری ظروف و ابزار کباب‎پزی، درب گرد بزرگ برای پخت بهتر، کشو و کابین برای نگهداری ابزار و لوازم باربیکیو و و پایه‌های چرخدارش برای سهولت استفاده اشاره کرد. همچنین اگر بالکن شیشه ای دارید نیز استفاده از این نوع باربیکیو را با رعایت نکات ایمنی لازم پیشنهاد می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی کامل با مشخصات این باربیکیو روی لینک مشخصات آن کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BSRC

باربیکیو مدل BRC-060

https://tehrankitchen.com/wp-content/uploads/2022/12/باربیکیو-کباب-پز-گازی۶۰-سانتیمتری-تک-درب-گرد-با-کابینت-BRC-060.jpg
مدل باربیکیو در بالکن کوچک
ویژگی‌های باربیکیو گازی مدل BRC-060
نوع گازی
ابعاد باربیکیو (cm) ۱۲۰ × ۵۰ × ۶۲
طول کباب‌پز ۶۰ سانتی متر ۹ شعله (۱۰ الی ۱۲ سیخ جوجه)
وزن ۳۵ کیلوگرم

برای اینکه بالکن شیک و مدرنی را طراحی بکنید، می‌توانید از باربیکیو مدل BRC-060 کمک بگیرید. این باربیکیو دارای بدنه کاملا مشکی رنگ است که همین ظاهر چشمگیر و منحصربفردی به آن داده است. باربیکیو مدل BRC-060 مجهز به میز تاشو چوبی، درب گرد بر روی قسمت کبابپز و پایه‌های چرخ‌دار می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی کامل با مشخصات این باربیکیو روی لینک مشخصات آن کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BRC-060

باربیکیو مدل BFC-075

باربیکیو کبابپز گازی ۷۵ سانتیمتری اجاق دار با کابینت مدل BFC-075
مدل باربیکیو در بالکن کوچک
ویژگی‌های باربیکیو گازی مدل BFC-075
نوع گازی
ابعاد باربیکیو (cm) ۹۰ × ۵۰ × ۷۵
طول کباب‌پز ۵۰ سانتی متر ۸ شعله (۸ الی ۹ سیخ جوجه)
وزن ۳۸ کیلوگرم

باربیکیو مدل BFC-075 یکی دیگر از بهترین مدل باربیکیو در بالکن کوچک است که تماما مشکی با درب تخت می‌باشد. این باربیکیو مجهز به شعله خوراک‌پزی است و امکان پخت‌وپز در کنار کباب کردن را فراهم می‌نماید. همینطور دارای چرخ بوده که سهولت جابجایی آن را امکان پذیر می‌نماید. پیشنهاد می‌کنم برای آشنایی کامل با مشخصات این باربیکیو بر روی لینک مشخصات آن کلیک کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BFC-075

البته باربیکیوهای تهران کیچن فقط محدود به این ۶ محصول نیستند. انواع باربیکیو با تجهیزات مختلف و اندازه‌های گوناگون در بخش محصولات وبسایت موجود است که می‌توانید تمامی محصولات را به صورت یکجا در آن مشاهده کنید. البته در صورتی که نتوانستید، باربیکیو مدنظرتان را بیابید، می‌توانید آن را سفارشی‎‌سازی نمایید. تهران کیچن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو خود را در اندازه مدنظرشان سفارش دهند.

ما در بالا به طور مفصل بهترین مدل باربیکیو در بالکن کوچک صحبت کردیم و انواع مدل‌های بازار را معرفی نمودیم. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست محصولات مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ