۶ نمونه باربیکیو کوچک و جمع‌وجور برای فضاهای کم جا

یکی از چالش‌های بزرگی که ممکن است به هنگام خرید باربیکیو با آن روبرو شوید، کمبود فضا برای قرار دادن آن می‌باشد. اما خوشبختانه امروزه انواع باربیکیو در سایزهای متنوع به بازار عرضه شده‌اند و شما می‌توانید باربیکیویی متناسب با فضای خود را به راحتی بیابید. حتی اگر نتوانستید باربیکیو کوچک و دلخواه‌تان را پیدا کنید، می‌توانید آن را سفارشی‌سازی نمایید. ما در این مطلب از وبلاگ تهران کیچن ۶ نمونه از باربیکیو کوچک و جمع‌وجور که برای فضاهای کم‌جا فوق‌العاده هستند را به شما معرفی کرده‌ایم. حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

بهترین مدل‌های باربیکیو کوچک بازار

خوشبختانه تنوع در باربیکیوهای گازی و ذغالی در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است و شاهد انواع باربیکیو در اندازه‌های متنوع هستیم. هر چند که سایز کوچکتر باربیکیو باعث می‌شود که از تجهیزات اضافی مثل شعله خوراک پزی، سینک ظرفشویی، سرخ کن، میزکار، قفسه و کابینت و یخچال محروم بمانیم اما گاها چاره‌ای نیست. البته همه‌ی باربیکیوهای کوچک کاملا ساده نیستند. مثلا باربیکیو مدل SFC-090 که یکی از تولیدات آشپزخانه تهران است، با اینکه در اندازه‌ی کوچکی ساخته شده است اما در عین حال دارای شعله خوراک‌پزی، سرخ کن و میز کنار تاشو در کنار کباب‌پز است.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم شما می‌توانید باربیکیو خود را در هر سایزی سفارش دهید و خیال خود را از بابت تطابق باربیکیو با فضای خود راحت نمایید. تهران کیچن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو خود را با ویژگی‌های مدنظرشان سفارش دهند. ما در زیر تعدادی از بهترین مدل‌های باربیکیو کوچک بازار ایران را برای شما لیست کرده‌ایم و به ویژگی‌های هر کدام اشاره نموده‌ایم.

۱) باربیکیو مدل BFC-051

باربیکیو مدل BFC-051 یکی از جمع‌وجورترین مدل‌های تولیدی آشپزخانه تهران است که فقط ۵۱ سانتی‌متر طول دارد. ابعاد کامل این باربیکیو برابر با ۹۰ سانتی‌متر ارتفاع، ۵۰ سانتی‌متر عرض و ۵۰ سانتی‌متر طول می‌باشد. این باربیکیو برای بالکن‌های کوچک یا هر فضای دیگری مناسب بوده و می‌توانید آن را به عنوان باربیکیو باغی یا آپارتمانی استفاده کنید. طول کباب‌پز این باربیکیو ۵۰ سانتی‌متر بوده و با ۸ شعله امکان سیخ کردن ۸ الی ۹ سیخ جوجه را فراهم می‌کند. توجه کنید این مدل باربیکیو کوچک مجهز به شعله خوراک‌پزی و سرخ کن و دیگر تجهیزات نبوده و فقط امکان کباب کردن را برای شما فراهم می‌کند.

پیشنهاد می‌کنم برای مشاهده مشخصات کامل محصول بر روی لینک پایین کلیک کنید. همینطور می‌توانید برای اطلاعات تکمیلی‌تر با با کارشناسان شرکت آشپزخانه تهران تماس حاصل فرمایید.

باربیکیو کوچک

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BFC-051

توجه کنید این مدل باربیکیو به شکل پایه‌دار نیز قابل ساخت است و همین موجب ارزان‌تر شدن قیمت آن می‌شود. ویدیویی از این مدل باربیکیو به همراه مشخصات کامل این محصول نیز در زیر قابل مشاهده است.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BFT-051

۲) باربیکیو رومیزی مدل BFD-051

اگر به دنبال باربیکیو کوچک رومیزی هستید که فضای بسیار کمتری اشغال کند، مدل BFD-051 می‌تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد. این باربیکیو رومیزی می‌تواند روی سکو قرار بگیرد و در هر فضای کوچکی جا شود. یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این باربیکیو این است که بسیار سبک بوده و به راحتی می‌توانید آن را از بالکن به آشپزخانه و برعکس حمل کرد. البته ما در تهران کیجن این امکان را نیز فراهم کرده‌ایم که بتوانید همین مدل را به صورت پایه‌دار یا کابینت‌دار سفارش دهید.

توجه کنید که باربیکیو رومیزی مدل BFD-051 فقط دارای کباب‌پز به طول ۵۰ سانتی‌متر با ۸ شعله بوده و می‌توانید ۸ الی ۹ سیخ جوجه را در آن کباب کنید. همینطور قابلیت ذغالی شدن را داراست و به هنگام خرید می‌توانید باکس زغال به عمق ۹ سانتی متر را برای آن سفارش دهید. در لینک زیر می‌توانید اطلاعات تکمیلی‌تر در مورد باربیکیو رومیزی مدل BFD-051 را بدست آورید.

باربیکیو کوچک و جمع‌وجور

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BFD-051

۳) باربیکیو مدل BSRC

سومین پیشنهاد ما به شما باربیکیو مدل BSRC-062 است که ارتفاع آن ۱۱۵ سانتی متر، عرض آن ۴۸ سانتی متر و طول آن ۶۲ سانتی‌متر می‌باشد. باربیکیو مدل BSRC-062 یکی دیگر از تولیدات آشپزخانه تهران است که برای مهمانی‌هایی با ۱۰ الی ۱۲ نفر بسیار مناسب می‌باشد. یکی از تفاوت‌های این مدل باربیکیو با مدل‌های قبلی در درب گرد بزرگ آن است که روی قسمت اجاق و کبابپز قرار می‌گیرد. همچنین باربیکیو مدل BSRC-062 دارای کشو در قسمت پایین و کابین پایین است که می تواند به خوبی به عنوان محیطی برای نگهداری ابزار و لوازم گریل و کباب تبدیل شود.

در ویدیو زیر می‌توانید نمای کاملی از این باربیکیو کوچک را مشاهده کنید. اگر قصد خرید این باربیکیو کوچک را دارید، می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید. همینطور برای اطلاعات تکمیلی‌تر می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و صحبت کنید.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BSRC

در مجله  تهران کیچن بخوانید:

۴) باربیکیو مدل BFC-075

باربیکیو مدل BFC-075 با ارتفاع ۹۰ سانتی متر، عرض ۵۰ سانتی متر و طول ۷۵ سانتیمتر یکی دیگر از باربیکیوهای مناسب برای فضاهای کوچک است. این باربیکیو مجهز به شعله خوراک‌پزی، کباب پز، میز کنارتاشو و سینی چکه‌گیر بوده و هم به عنوان باربیکیو آپارتمانی و هم باربیکیو باغی قابل استفاده می‌باشد. در لینک زیر می‌توانید به طور کامل با مشخصات این محصول آشنا شوید. توجه کنید که شما می‌توانید این محصول را متناسب با نیاز خود سفارشی‌سازی نمایید. مثلا در صورتی که مایل به اضافه کردن سرخ کردن به آن هستید، می‌توانید آن را از طریق تهران کیچن سفارش دهید.

باربیکیو کوچک

 

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل BFC-075 

۵) باربیکیو مدل SRC–۰۷۵

برای فضاهای کمی بزرگ، ما باربیکیو مدل SRC–۰۷۵ را پیشنهاد می‌کنیم. این باربیکیو با طول ۹۲ سانتی‌متر هم دارای کباب‌پز و هم شعله‌ی خوراک‌پزی بوده و برخی ویژگی‌های دیگر را نیز می‌توان به آن اضافه کرد. مشخصات کاملی از این باربیکیو را همکار ما در ویدیو زیر به طور مفصل توضیح داده‌ است. فقط به این نکته اشاره کنیم که کباب‌پز این باربیکیو قابلیت سیخ کردن ۸ الی ۹ سیخ جوجه را دارد.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو مدل SRC–۰۷۵

۶) باربیکیو ذغالی

مدل‌هایی که در بالا اشاره کردیم همگی از نوع باربیکیو گازی بودند اما قابلیت تبدیل شدن به باربیکیو ذغالی را دارند. یعنی شما با یک تیر می‌توانید دو نشان بزنید. به این ترتیب با قرارگیری باکس زغال بر روی شعله گازی می‌توانید به عنوان کباب پز ذغالی از آن استفاده کنید. اما اگر قصد خرید باربیکیو فقط ذغالی را دارید، بهتر است که این مدل را انتخاب کنید. در ساخت این باربیکیو کوچک از چدن ۱ سانت جهت جلوگیری از پوسیدگی و تاب برداشتن استفاده شده است و برخلاف مدل‌های دیگر بازار کف آن از ورق نیست. همینطور این باربیکیو دارای فن دمنده بسیار قوی می‌باشد که در بخش کابینت آن تعبیه شده است و با دمیدن هوا در کلاف موجب گر گرفتن ذغال‌ها می‌گردد.

مشاهده قیمت و مشخصات باربیکیو ذغالی

البته باربیکیوهای تهران کیچن فقط محدود به این ۶ محصول نیست. انواع باربیکیو با تجهیزات مختلف و اندازه‌های گوناگون در بخش محصولات وبسایت موجود است که می‌توانید تمامی محصولات را به صورت یکجا در آن مشاهده کنید. البته در صورتی که نتوانستید، باربیکیو مدنظرتان را بیابید، می‌توانید آن را سفارشی‎‌سازی نمایید. تهران کیچن این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است که باربیکیو اجاق دار خود را با ویژگی‌های مدنظرشان سفارش دهند.

ما در بالا به طور مفصل در مورد اینکه باربیکیو چه مارکی خوبه صحبت کردیم و بهترین مدل‌های بازار را معرفی نمودیم. شما می‌توانید جهت اطلاع از قیمت انواع باربیکیو به لیست محصولات مراجعه و پس از انتخاب نوع محصول مورد نظر خود، جهت مشاوره و خرید اقدام کنید. برای خرید انواع باربیکیو می‌توانید از سایت آشپزخانه تهران اقدام به ثبت سفارش نموده و در کمترین زمان با بهترین کیفیت باربیکیو خود را تحویل بگیرید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آشپزخانه تهران (فروشنده تجهیزات آشپزخانه صنعتی) دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. برای دریافت مشاوره رایگان برای خرید باربیکیو می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۲۸۴۲۹۹۴۳ – ۰۹۱۲۲۱۵۰۱۵۴ تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با آشپزخانه تهران پیام در واتساپ